Forside Fora Off-topic Gavehøsten 2024

• Dette emne har 16 svar og 13 stemmer, og blev senest opdateret for 3 uger siden af RabidSquirrelX.
Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Nickell
    Moderator

Så er det nu! Flere har fået gaver i hånden, flået papir, bånd og byttemærke af i et riv og er blevet skuffet over nye måtter til bilen eller grydelapper.

Hvad har I fået?

Jeg har indtil videre napset en 50‘er i juleskraben og nada fra arbejdet (er kommunal lærer).

Derudover; man skal vælge en gave fra indlægget før ens eget som værende det bedste fra den høst.

Viser 16 svar - 1 til 16 (af 16 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Cancerman
    Head Rusher
    • 3530 Indlæg

Jeg kan prale med en dims til vores KitchenAid røremaskine…det ligner noget der kan hakke ting? (Det er konens afdeling)

-En pizzasten
    -Et snowboard til min Mr. Wattson lampe:
    https://uyunilighting.com/mr-wattson/shop/accessories/table-stands/snowboard-table-stand-w595-x-d144-x-h32cm/?p=SB-SWR-SN

og det bedste: En “Puck sucker”
    Hvad er det spørger I så. Jo, det er en dims til at tømme portafilteret fra espresso maskinen uden, at man skal stå og tæve den med i spanden – den suger kaffegrumsen ud. Jeg troede det var en joke, men det er en af de der geniale ting jeg ikke anede jeg manglede 😁
    (https://www.sageappliances.com/dk/da/parts-accessories/accessories/sea503neu0zeu1.html)

• Dette svar blev ændret 4 uger, 1 dag siden af Cancerman.
    Emilsa
    Rusher
    • 1245 Indlæg

Et par håndvævede og plantedefarvede benviklere i uld. Højeste mode i vikingetid

I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.

Birdm
    Rusher
    • 173 Indlæg

Uah
    Frabad mig ellers gaver, og gav så heller ikke nogen, da jeg syntes det er åndsvagt blandt voksne, men der var så par stykker der ikke gad det koncept, så ser man jo bare lidt forlegen, og nærrig ud, pfff
    Men ellers god aften

Razorblade
    Rusher
    • 199 Indlæg

Vi har dyrket et koncept i nogle år, hvor hver voksen betaler 900.- , de unge voksne betaler 600.- , beløbet deles med antal personer, og hver person kan ønske sig en gave/gaver inden for det beløb – det fungerer fint, og alle de mindre børn får naturligvis stadig masser af gaver 😊

Razorblade
    Rusher
    • 199 Indlæg

Jeg har fået en cardigan, en bluse og en mælkeskummer, havde ikke ønsket mig noget😊

Ghidora
    Rusher
    • 1349 Indlæg

En 12 pak underberg
    Såler med varme
    Gavekort

GL & HF

Nickell
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 1899 Indlæg

Well, på trods af en god ønskeliste, så blev jeg spist af med tre gavekort til H&M. Der skal laves om på voksengaverne til næste år.

Derudover fik jeg Twinkly Strings til juletræet, de er nice.
    En ny læderpung, en Google Nest Hub og en drikkedunk fra ungerne var også lækkert.

NightBreaker
    Moderator
    • 1598 Indlæg

Hus nummer til huset.
    Barbering grej.
    Philip headset xhr2.
    Nyt slips.
    Sokker.

Sgu meget godt når jeg ikke har ønsket mig noget.

Masoz
    Rusher
    • 149 Indlæg

I år blev det til følgende:

Hugo Boss Bottled Infinite
    Gavekort til Matas
    En ny pude
    Warhammer 40k Paints & Tools set
    Warhammer 40k Librarian i Terminator Armour
    Warhammer 40k Primaris Lieutenant
    Warhammer 40k Redemptor Dreadnought
    Warhammer 40k Primaris Intercessors

Jeg skal vist til at i gang med at få malet mine figurer… 😀

Schalde
    Rusher
    • 919 Indlæg

Mobilholder til bilen.

25 stks strømper, så jeg kan smide min mixet blanding af strømper ud… Vil da spare mig en 20-25 timer næste år:D

Kenkari
    Moderator
    • 3383 Indlæg

Jeg fik denne her i år:

Link tekst

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

• Dette svar blev ændret 3 uger, 4 dage siden af Kenkari.
    • Dette svar blev ændret 3 uger, 4 dage siden af Kenkari.
    LyhneInc
    Rusher
    • 142 Indlæg

“Messengers” bogen af James Hetfield med alle hans guitarer og historien med dem.

En termo-drikkedunk.

En håndholdt kompressor til at gøre mit grej rent med.

En sensor natlampe, så jeg ikke er ved at vælte og brække benene når jeg skal på toilet i mørket.

Godt nytår allesammen.

Razorblade
    Rusher
    • 199 Indlæg

Happpy new year, Sophie dot, Jeg er mega stiv og går i seng.

RabidSquirrelX
    Rusher
    • 809 Indlæg

Well har ikke fået eller givet noget til jul, men fødselsdags gave fik jeg en kurv fra kollager med ting de ved jeg bruger så der var lidt chokolade, karrysild, tun, makrel, protein drikke, den var meget sjovt fundet på. Og så en klima mad bog, den kan min kærste kigge i 🙂
    Et årskort til noget teater i litteratur haus. Og så 1t floting bath halløjsa til 1 pers, så må jeg vel selv betale for kærsten kan komme med 30 min 🙂 og det er vidst det.. ah jo et gavekort til rema1000 og et til friluftsland.

Paybacktime
    Rusher
    • 1219 Indlæg

#14 Er det til en sensory deprivation/flotation tank? Jeg har prøvet det en enkelt gang og jeg synes det er ret spændende. Mere interessant end decideret sjovt, dog, så ikke nødvendigvis noget du behøver tage kæresten med til.

I ain't got time to bleed

RabidSquirrelX
    Rusher
    • 809 Indlæg

Ja det tror jeg det er. Float studio, single float.. rent CIA. Mente med i som i sin egen.

Viser 16 svar - 1 til 16 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...