Forside Fora KĂžb og salg Black Friday 2024

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Nickell
    Moderator
    • E-peen: 1,962

MĂžjn tilbudsjagere

Black Friday, Black Week, Black Month, Black Year…

Hvad er I ude efter? Hvad har I kĂžbt?

Vi er klar til at kĂžbe julegaver til familien pĂ„ fredag. Intet vildt…

Viser 24 svar - 1 til 24 (af 24 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    RetardedWookie
    Rusher
    • E-peen: 239

Mangler ikke lige noget selv.

Hvis jeg er heldig at fÄ julegaveÞnsker fra de fÄ jeg skal give gave, kan det mÄske vÊre jeg fÄr snÞvlet mig sammen til at lede pÄ fredag. Men hvis ikke jeg gÞr, sÄ overlever bÄde jeg og min Þkonomi nok ogsÄ det.

SĂ„ vilde besparelser er det vist heller ikke.

Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,485

Jeg er mere

Hvorfor er dagligvarer butikker ikke med pÄ black friday?

Jeg mener, KĂŠrgĂ„rden til 5’er, letmĂŠlk til 2 kr, 500 gr hakket okse for en 20’er.

DET ville jeg stÄ i kÞ for

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

• Dette svar blev ĂŠndret 3 mĂ„neder, 2 uger siden af Kenkari.
    Nickell
    Moderator
    #0 TrÄdstarter
    • E-peen: 1,962

#2: Ja, og kĂŠmpe slagsmĂ„l over den sidste mĂŠlk… Mere drama!

Jeg fandt lidt spil, Battlefront II, det fĂžrste Hitman og Deus Ex. Jeg har brugt 70 kroner pĂ„ spil… ?

Fisker
    Rusher
    • E-peen: 549

Hoppet pĂ„ en ny 49″ ultrawide denne gang med QD-OLED og indbygget KVM.

StiX
    Rusher
    • E-peen: 270

Har kĂžbt et sĂŠt in ear hĂžrevĂŠrn med Bluetooth til 40% rabat. Tror det er fĂžrste gang jeg har kĂžbt noget til black Friday ?

Snowball42
    Rusher
    • E-peen: 358

Min klare overbevisning er at de glemmer Black Friday rabatter pĂ„ det vi alle VIRKELIG gerne vil have.. Det kunne vĂŠre forsikringer, strĂžm, varme, renteudgifter, husleje. Og nu nĂŠvner #2 lidt om madpriser, og aviserne er ved at kĂžre hinanden over med “Uhlalalala forbrugerfest og kĂŠmpe rabatter”, og nĂ„r det sĂ„ er Bilka der gĂžr sĂ„ der kan spares 1 kr pĂ„ en pakke pasta, sĂ„ lugter det bare lidt.

Bevares hvert Är kÞrer de rabatter pÄ smÞr og flÊskesteg, og bevares, det er ogsÄ fint at kunne spare lidt der, jeg synes bare ikke det er noget nyt, eller bedre tilbud end andre Är. I hvert fald ikke endnu. Jo, der har faktisk vÊret ok tilbud pÄ sodavand.

Jeg regner med at skulle benytte Steam til at kÞbe et par spil til familien til jul. Samt et par andre smÄting fra Þnskesedlerne, bare for at hvis der er rabat at de kan fÄ mest muligt ud af det. Derudover skal jeg have tjekket efter JBS tights fordi beholdningen er ved at vÊre lav.

Og havde der bare vĂŠret en ordentlig 43″ 16-9 formats 4k skĂŠrm med mindst 120hz og lav latency skĂŠrm, sĂ„ havde jeg jo nok kĂžbt sĂ„dan en fĂŠtter, synes bare ikke rigtig jeg kan finde den rigtige. Der er massere af lĂŠkre skĂŠrme i widescreen, dog bruger jeg den primĂŠrt til arbejde, og der kan jeg ikke rigtig undvĂŠre hĂžjden pĂ„ skĂŠrmbilledet, da de fleste har 5120*1440p. i stedet for 2160p

Jeg fÞlger dog lige trÄden, det kunne jo vÊre der var nogle gode Þnsker der dukkede frem, for min Þnskeseddel er lidt lille.

Kenkari
    Moderator

#6: Jeg sÄ FÞniks Computer har tilbud pÄ widescreen skÊrme. Jeg har ikke kigget synderligt meget pÄ det, men det er mÄske noget?

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

Schalde
    Rusher
    • E-peen: 933

Har brugt steam salg igÄr pÄ at kÞbe path og exile beta key og ellers har jeg et par andre spil i kikkerten sÄsom Marvel midnight sun

Kigger ogsÄ pÄ en kobtor stol men ved ikke lige hvad jeg skal have fat i endnu

Ghidora
    Rusher
    • E-peen: 1,372

Jeg er mere

Hvorfor er dagligvarer butikker ikke med pÄ black friday?

Jeg mener, KĂŠrgĂ„rden til 5’er, letmĂŠlk til 2 kr, 500 gr hakket okse for en 20’er.

DET ville jeg stÄ i kÞ for

• Dette svar blev ĂŠndret 3 mĂ„neder, 2 uger siden af Kenkari.

SĂ„ du ville stĂ„ i kĂž for at spare hvad? 20 kr? 😉

GL & HF

Kenkari
    Moderator

#9: Jeg ved ikke hvad ting koster i Þjeblikket. Jeg handler ikke sÄ mange forskellige ting, andet end mÊlk, morgenmadsprodukter, smÞr og ost.

Og det kunne de da godt lave nogle slagtilbud pÄ.

Generelt synes jeg dagligvarer butikkerne hÊnger lidt i bremsen pÄ Black Friday

RabidSquirrelX
    Rusher
    • E-peen: 878

Jeg har kÞbt noget leg rest extention til secretlab stolen og en foot rest som lÊnge har haft brug for.. sÄ har jeg kÞbt nogle vallerent handsker. Poe2 ea. Og nogle baffin control max vinter stÞvler. Skal kigge pÄ nogle ski briller mÄske.
    Intet har haft noget nĂŠvne vĂŠrdigt tilbud.

hausner
    Moderator
    • E-peen: 884

@Ghidora
    Nej, sÄ hoarder man jo 50 pakker smÞr og 47 pakker okse og hÞvler i kummefryseren.

Snowball42
    Rusher

#9 Du handler aldrig ind? De fleste andre er jo ude og handle alligevel, sÄ smider man som #12 skriver en bunke i vognen og arkiverer i fryseren nÄr man alligevel skal have kÞbt resten. Og havde det vÊret 500g hakket okse til 20kr, sÄ var det jo da ogsÄ en rimelig god besparelse.

At mÊlk var pÄ tilbud, kunne nÊsten vÊre lige meget for mit vedkommende, det holder ikke sÄ lang tid at det rigtig er en besparelse, mens smÞr jo kan holde sig det nÊste Är i fryseren.

Kenkari
    Moderator

#13: Stort set ikke. Jeg handler kun ind til morgenmad, jeg spiser ikke frokost i Þjeblikket, fordi jeg spiser sen morgenmad. Og aftensmad fÄr jeg fra kommunen.

Jeg skal til at gÄ over og spise frokost, men det er jo pÄlÊg og den slags, og der ved jeg hvad jeg skal have, sÄ det er ikke sÄ meget tilbud jeg gÄr efter, fordi jeg hellere vil have kvalitet, sÄ jeg kÞber gerne hos slagteren

Ghidora
    Rusher
    • E-peen: 1,372

#12 “max 1 stk pr kunde” ville 100% gĂŠlde i sĂ„dan en situation 😉

Jeg har plads til 3 pizzaer i min skod fryser àŒŒ ぀ ◕_◕ àŒœă€

GL & HF

Diamont
    Rusher
    • E-peen: 36

Har I set nogle gode tilbud pÄ switch spil et sted?

Elgigantus har den nye zelda til 199, men ellers har jeg ikke set nogle

Snowball42
    Rusher

#16 nÊh, jeg var pÄ udkig efter de Þnsker min sÞn havde, og der har jeg lige lagt dem i kurven hos Amazon, da de lige var lidt mÞnter billigere end hvad jeg ellers kunne finde det til.

#11 Er leg rest, den pude der stÄr pÄ gulvet, eller er der noget jeg overser pÄ deres side, de ser da ellers ok ud de stole.

Diamont
    Rusher
    • E-peen: 36

God ide med amazon,
    Men de vel ikke tysk dubbet eller region lÄst?
    Ligesom i gamle dage med dvd.
    SpĂžrger for jeg aner det ikke.

Pjulledk
    Rusher
    • E-peen: 228

Jeg har i Ă„r valgt at gĂžre lidt godt for planeten pĂ„ Black Friday! kĂžb et armbĂ„nd, der lader dig fĂžlge skildpadder, hvaler, hajer, delfiner eller andre dyr rundt i verden. Lige nu fĂ„r du et gratis armbĂ„nd, nĂ„r du kĂžber et. Jeg har kĂžbt et til mig selv og konen – sĂ„ mĂ„ vi se, om hun vil bruge det?

Med hvert armbÄnd fÄr du en geolokationskode, der viser, hvor et dyr befinder sig pÄ et kort. Det er spÊndende og en god gerning, da overskuddet gÄr til at rense havene for affald?

Tracking Bracelets

Og sÄ er jeg begyndt at samle pÄ sÊbe og faldt over dette tilbud. Deres sÊbe dufter fantastisk og sÄ er det ret billigt i forhold til hvad deres sÊbe barer plejer at koste.

Squatchmas Suds

I LIKE TURTLES

• Dette svar blev ĂŠndret 3 mĂ„neder, 2 uger siden af Pjulledk.
    RabidSquirrelX
    Rusher
    • E-peen: 878

Secretlab Professionel FodstĂžtte kalder de den.. den der der kan vippe og vĂŠre i bestemte grader/vinkler..
    nu sidder jeg allerede pÄ en pude pÄ stolen sÄ er endnu lÊngere vÊk fra gulvet end normalt sÄ nu prÞver jeg den og ser, har vÊret meget glad for deres produkter indtil videre.

Kenkari
    Moderator

God ide med amazon,

Men de vel ikke tysk dubbet eller region lÄst?

Ligesom i gamle dage med dvd.

SpĂžrger for jeg aner det ikke.

Hvis du tÊnker pÄ Bluray sÄ er de ikke regionskodet som sÄdan. Hvor DVD var opdelt i mange regioner, er Bluray kun opdelt i tre. Du kan se meget mere her: https://www.laserdisken.dk/html/vistekst.dna?navn=regionalkoder

medisterKongen
    Rusher
    • E-peen: 565

Har kÞbt PlayStation subscription, har en plan om at fÄ gang i PS5 igen, og ellers lidt julegaver.

medisterKongen
    Rusher
    • E-peen: 565

“Kom til” at kĂžbe SSD 4TB til PS5.

VampiricEye
    Rusher
    • E-peen: 3,893

Vi var i BR efter julegaver til ungerne i tirsdags. Der faldt jeg over Ni No Kuni 2 til Switch til 50kr. og det store Indiana Jones LegosÊt (Temple of the Golden Idol) til 600kr. SÄ der var ogsÄ lidt godt til mig.:) Jeg forventer ikke at kÞbe andet.

Nintendo Influencer

PĂ„ dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

PĂ„ engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

Viser 24 svar - 1 til 24 (af 24 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...