Forside › Fora › Køb og salg › Black Friday 2024
- Dette emne har 24 svar og 14 stemmer, og blev senest opdateret for 4 uger siden af VampiricEye.
-
Oprettet afEmne
-
26/11/2024 kl. 18:58 #0NickellModeratorOnline
Møjn tilbudsjagere
Black Friday, Black Week, Black Month, Black Year…
Hvad er I ude efter? Hvad har I købt?
Vi er klar til at købe julegaver til familien på fredag. Intet vildt…
-
Oprettet afEmne
-
ForfatterSvar
-
26/11/2024 kl. 19:17 #1RetardedWookieRusher
- 226 Indlæg
OfflineMangler ikke lige noget selv.
Hvis jeg er heldig at få julegaveønsker fra de få jeg skal give gave, kan det måske være jeg får snøvlet mig sammen til at lede på fredag. Men hvis ikke jeg gør, så overlever både jeg og min økonomi nok også det.
Så vilde besparelser er det vist heller ikke.
26/11/2024 kl. 19:44 #2KenkariModerator- 3339 Indlæg
OfflineJeg er mere
Hvorfor er dagligvarer butikker ikke med på black friday?
Jeg mener, Kærgården til 5’er, letmælk til 2 kr, 500 gr hakket okse for en 20’er.
DET ville jeg stå i kø for
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
- Dette svar blev ændret 1 måned siden af Kenkari.
26/11/2024 kl. 20:31 #3NickellModerator#0 Trådstarter- 1863 Indlæg
Online#2: Ja, og kæmpe slagsmål over den sidste mælk… Mere drama!
Jeg fandt lidt spil, Battlefront II, det første Hitman og Deus Ex. Jeg har brugt 70 kroner på spil… 🤪
26/11/2024 kl. 21:24 #4FiskerRusher- 488 Indlæg
OfflineHoppet på en ny 49″ ultrawide denne gang med QD-OLED og indbygget KVM.
27/11/2024 kl. 08:42 #5StiXRusher- 246 Indlæg
OfflineHar købt et sæt in ear høreværn med Bluetooth til 40% rabat. Tror det er første gang jeg har købt noget til black Friday 😅
27/11/2024 kl. 11:35 #6Snowball42Rusher- 325 Indlæg
OfflineMin klare overbevisning er at de glemmer Black Friday rabatter på det vi alle VIRKELIG gerne vil have.. Det kunne være forsikringer, strøm, varme, renteudgifter, husleje. Og nu nævner #2 lidt om madpriser, og aviserne er ved at køre hinanden over med “Uhlalalala forbrugerfest og kæmpe rabatter”, og når det så er Bilka der gør så der kan spares 1 kr på en pakke pasta, så lugter det bare lidt.
Bevares hvert år kører de rabatter på smør og flæskesteg, og bevares, det er også fint at kunne spare lidt der, jeg synes bare ikke det er noget nyt, eller bedre tilbud end andre år. I hvert fald ikke endnu. Jo, der har faktisk været ok tilbud på sodavand.
Jeg regner med at skulle benytte Steam til at købe et par spil til familien til jul. Samt et par andre småting fra ønskesedlerne, bare for at hvis der er rabat at de kan få mest muligt ud af det. Derudover skal jeg have tjekket efter JBS tights fordi beholdningen er ved at være lav.
Og havde der bare været en ordentlig 43″ 16-9 formats 4k skærm med mindst 120hz og lav latency skærm, så havde jeg jo nok købt sådan en fætter, synes bare ikke rigtig jeg kan finde den rigtige. Der er massere af lækre skærme i widescreen, dog bruger jeg den primært til arbejde, og der kan jeg ikke rigtig undvære højden på skærmbilledet, da de fleste har 5120*1440p. i stedet for 2160p
Jeg følger dog lige tråden, det kunne jo være der var nogle gode ønsker der dukkede frem, for min ønskeseddel er lidt lille.
27/11/2024 kl. 15:05 #7KenkariModerator- 3339 Indlæg
Offline#6: Jeg så Føniks Computer har tilbud på widescreen skærme. Jeg har ikke kigget synderligt meget på det, men det er måske noget?
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
28/11/2024 kl. 09:10 #8SchaldeRusher- 914 Indlæg
OfflineHar brugt steam salg igår på at købe path og exile beta key og ellers har jeg et par andre spil i kikkerten såsom Marvel midnight sun
Kigger også på en kobtor stol men ved ikke lige hvad jeg skal have fat i endnu
28/11/2024 kl. 12:26 #9GhidoraRusher- 1342 Indlæg
OfflineJeg er mere
Hvorfor er dagligvarer butikker ikke med på black friday?
Jeg mener, Kærgården til 5’er, letmælk til 2 kr, 500 gr hakket okse for en 20’er.
DET ville jeg stå i kø for
- Dette svar blev ændret 1 måned siden af Kenkari.
Så du ville stå i kø for at spare hvad? 20 kr? 😉
GL & HF
28/11/2024 kl. 14:21 #10KenkariModerator- 3339 Indlæg
Offline#9: Jeg ved ikke hvad ting koster i øjeblikket. Jeg handler ikke så mange forskellige ting, andet end mælk, morgenmadsprodukter, smør og ost.
Og det kunne de da godt lave nogle slagtilbud på.
Generelt synes jeg dagligvarer butikkerne hænger lidt i bremsen på Black Friday
28/11/2024 kl. 16:40 #11RabidSquirrelXRusher- 786 Indlæg
OfflineJeg har købt noget leg rest extention til secretlab stolen og en foot rest som længe har haft brug for.. så har jeg købt nogle vallerent handsker. Poe2 ea. Og nogle baffin control max vinter støvler. Skal kigge på nogle ski briller måske.
Intet har haft noget nævne værdigt tilbud.28/11/2024 kl. 22:00 #12hausnerModerator- 859 Indlæg
Offline@Ghidora
Nej, så hoarder man jo 50 pakker smør og 47 pakker okse og høvler i kummefryseren.29/11/2024 kl. 07:51 #13Snowball42Rusher- 325 Indlæg
Offline#9 Du handler aldrig ind? De fleste andre er jo ude og handle alligevel, så smider man som #12 skriver en bunke i vognen og arkiverer i fryseren når man alligevel skal have købt resten. Og havde det været 500g hakket okse til 20kr, så var det jo da også en rimelig god besparelse.
At mælk var på tilbud, kunne næsten være lige meget for mit vedkommende, det holder ikke så lang tid at det rigtig er en besparelse, mens smør jo kan holde sig det næste år i fryseren.
29/11/2024 kl. 10:17 #14KenkariModerator- 3339 Indlæg
Offline#13: Stort set ikke. Jeg handler kun ind til morgenmad, jeg spiser ikke frokost i øjeblikket, fordi jeg spiser sen morgenmad. Og aftensmad får jeg fra kommunen.
Jeg skal til at gå over og spise frokost, men det er jo pålæg og den slags, og der ved jeg hvad jeg skal have, så det er ikke så meget tilbud jeg går efter, fordi jeg hellere vil have kvalitet, så jeg køber gerne hos slagteren
29/11/2024 kl. 10:40 #15GhidoraRusher- 1342 Indlæg
Offline#12 “max 1 stk pr kunde” ville 100% gælde i sådan en situation 😉
Jeg har plads til 3 pizzaer i min skod fryser ༼ つ ◕_◕ ༽つ
GL & HF
29/11/2024 kl. 10:58 #16DiamontRusher- 36 Indlæg
OfflineHar I set nogle gode tilbud på switch spil et sted?
Elgigantus har den nye zelda til 199, men ellers har jeg ikke set nogle
29/11/2024 kl. 11:58 #17Snowball42Rusher- 325 Indlæg
Offline#16 næh, jeg var på udkig efter de ønsker min søn havde, og der har jeg lige lagt dem i kurven hos Amazon, da de lige var lidt mønter billigere end hvad jeg ellers kunne finde det til.
#11 Er leg rest, den pude der står på gulvet, eller er der noget jeg overser på deres side, de ser da ellers ok ud de stole.
29/11/2024 kl. 12:50 #18DiamontRusher- 36 Indlæg
Offline#17
God ide med amazon,
Men de vel ikke tysk dubbet eller region låst?
Ligesom i gamle dage med dvd.
Spørger for jeg aner det ikke.29/11/2024 kl. 13:56 #19PjulledkRusher- 228 Indlæg
OfflineJeg har i år valgt at gøre lidt godt for planeten på Black Friday! køb et armbånd, der lader dig følge skildpadder, hvaler, hajer, delfiner eller andre dyr rundt i verden. Lige nu får du et gratis armbånd, når du køber et. Jeg har købt et til mig selv og konen – så må vi se, om hun vil bruge det🙂
Med hvert armbånd får du en geolokationskode, der viser, hvor et dyr befinder sig på et kort. Det er spændende og en god gerning, da overskuddet går til at rense havene for affald😊
Og så er jeg begyndt at samle på sæbe og faldt over dette tilbud. Deres sæbe dufter fantastisk og så er det ret billigt i forhold til hvad deres sæbe barer plejer at koste.
I LIKE TURTLES
- Dette svar blev ændret 4 uger, 1 dag siden af Pjulledk.
29/11/2024 kl. 14:21 #20RabidSquirrelXRusher- 786 Indlæg
OfflineSecretlab Professionel Fodstøtte kalder de den.. den der der kan vippe og være i bestemte grader/vinkler..
nu sidder jeg allerede på en pude på stolen så er endnu længere væk fra gulvet end normalt så nu prøver jeg den og ser, har været meget glad for deres produkter indtil videre.29/11/2024 kl. 16:03 #21KenkariModerator- 3339 Indlæg
Offline#17
God ide med amazon,
Men de vel ikke tysk dubbet eller region låst?
Ligesom i gamle dage med dvd.
Spørger for jeg aner det ikke.Hvis du tænker på Bluray så er de ikke regionskodet som sådan. Hvor DVD var opdelt i mange regioner, er Bluray kun opdelt i tre. Du kan se meget mere her: https://www.laserdisken.dk/html/vistekst.dna?navn=regionalkoder
29/11/2024 kl. 17:35 #22medisterKongenRusher- 554 Indlæg
OfflineHar købt PlayStation subscription, har en plan om at få gang i PS5 igen, og ellers lidt julegaver.
29/11/2024 kl. 20:49 #23medisterKongenRusher- 554 Indlæg
Offline“Kom til” at købe SSD 4TB til PS5.
29/11/2024 kl. 22:53 #24VampiricEyeRusher- 3852 Indlæg
OfflineVi var i BR efter julegaver til ungerne i tirsdags. Der faldt jeg over Ni No Kuni 2 til Switch til 50kr. og det store Indiana Jones Legosæt (Temple of the Golden Idol) til 600kr. Så der var også lidt godt til mig.:) Jeg forventer ikke at købe andet.
Nintendo Influencer
På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg
På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
-
ForfatterSvar
- Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...