Cancerman skrev (#92):
#90 Din sammenligning er så tåbeligt, at der er tydeligt, at du er så forblændet af Musk at lige meget hvad han gør så vil du forsvare det.
Du prøver at gentage det samme vrøvl som sidst, men det bliver det ikke bedre af.
Cancerman skrev (#101):
#99 Det er imponerende så meget vand du kan hælde ud af ørnene, i stedet for bare at indrømme, et Musk har opført sig idiotisk. ?
Cancerman skrev (#132):
Det her det mener jeg i bedste mening:
Det ville klæde dine indlæg, hvis du stopper med at antyde, at alle andre end dig selv er idioter.
Jeg beklager hvis mine argumenter suppleret med fakta, fornærmer dig. Disse argumenter har du i dine forrige indlæg desværre nægtet at forholde dig til, og i stedet sprunget direkte til konklusioner og forsøg på latterliggørelse, når du ikke viste hvordan du skulle argumentere imod.
Det er helt fint at se et indlæg fra dig hvor du endelig forsøger at få en normal og anstændig tone tilbage i diskussionen, men hvis du oprigtigt mener det, så vil jeg foreslå at du fremover undgår selv at bringe diskussionen ned på det niveau som du selv gerne vil have den ud af.
Selv om det ikke undskylder Emilsa opførsel, har du faktisk selv indirekte været med til at opildne Emilsa til at trolle denne tråd, hvor han graver frem de mest utroværdige biased kilder og fremstiller dem som fakta. Sådan et barnligt og desperat forsøg på karaktermord, fortjener at blive gjort grin med, og det gør det generelt svært at have en normal diskussion omkring Elon.
Jeg har selv sagt at Elon som privat person ikke siger mig noget særligt, samt sagt adskellige gange at Elon gør ting som virker barnligt og tider hvor han hellere burde holde sin mund. Der hvor jeg tror du misforstår mig er at jeg forsøger at forklare HVORFOR han gør som han gør, og den del af diskussionen har du haft nogle udfordringer i at håndtere.