Personer foran dig: 262915
Så er vi ligesom igang 😀
Så er vi ligesom igang 😀
Dette emne har 94 svar fra 30 deltagere, og blev senest opdateret for 3år siden af MiNo.
Så er vi ligesom igang 😀
Så er vi ligesom igang 😀
RIP, har ventet i kø siden 17:30. Havde browseren åben, da det blev min tur. Så blinkede skærmen et par gange, og så blev jeg smidt bagerst i køen igen. lol
RIP, har ventet i kø siden 17:30. Havde browseren åben, da det blev min tur. Så blinkede skærmen et par gange, og så blev jeg smidt bagerst i køen igen. lol
71800 aner ikke hvorfor jeg sidder i kø til, at finde ud af jeg skylder skat flere penge ?
71800 aner ikke hvorfor jeg sidder i kø til, at finde ud af jeg skylder skat flere penge ?
Konen skal have 20k tilbage. Men der er lige et par ting, der skal styr på, så måske bliver det mere.
Konen skal have 20k tilbage. Men der er lige et par ting, der skal styr på, så måske bliver det mere.
14k tilbage.
Hvad skal man så købe for dem? ?
14k tilbage.
Hvad skal man så købe for dem? ?
Resultat af årsopgørelsen
Du skal have penge tilbage:45.131 kr.
Det giver vist en stor Latté med Soja mælk.
Resultat af årsopgørelsen
Du skal have penge tilbage:45.131 kr.
Det giver vist en stor Latté med Soja mælk.
#43 Min halvdel er for længst brændt af på udstyr til homegym. No regrets.:D
#43 Min halvdel er for længst brændt af på udstyr til homegym. No regrets.:D
#44 45tkr...har du bevidst forskudtopgjort forkert eller hva? ?
#45 Mine kommer til at gå til Ecobatts, reglar og gipsplader... Hurra for at have købt et gammelt hus ?
(og måske lige til D4)
#45 Mine kommer til at gå til Ecobatts, reglar og gipsplader... Hurra for at have købt et gammelt hus ?
(og måske lige til D4)
#47 Der ryger også nogen på en Tears of the Kingdom OLED, hvis Nintendo annoncerer sådan en. Men så er det også slut!
#47 Der ryger også nogen på en Tears of the Kingdom OLED, hvis Nintendo annoncerer sådan en. Men så er det også slut!
#46 Til dels. Jeg fik et hak i tuden i 2021 så satte min indkomst op (Betaler top skat) fordi det pis gad jeg ikke igen.
Men jeg blev så også gift i 2022 og min kone har ikke haft nogen indkomst, så fik hendes fradrag oveni - det hjælper lidt på det altsammen 🙂
#46 Til dels. Jeg fik et hak i tuden i 2021 så satte min indkomst op (Betaler top skat) fordi det pis gad jeg ikke igen.
Men jeg blev så også gift i 2022 og min kone har ikke haft nogen indkomst, så fik hendes fradrag oveni - det hjælper lidt på det altsammen 🙂
#49 OK. Ja, jeg sætter den også altid for højt - gider simpelthen ikke have et gok i nødden ?
#49 OK. Ja, jeg sætter den også altid for højt - gider simpelthen ikke have et gok i nødden ?
#48 En hvad for en?
#48 En hvad for en?
#51 Sådan en grimrian her.:)
https://www.kitguru.net/wp-content/uploads/2023/02/FpamxXNaIAEt7Nv.jpeg
Dette svar blev ændret 3år siden af VampiricEye.
#51 Sådan en grimrian her.:)
https://www.kitguru.net/wp-content/uploads/2023/02/FpamxXNaIAEt7Nv.jpeg
Dette svar blev ændret 3år siden af VampiricEye.
8500,-
Så Skal der snart opgraderes fra det rig fra 2014
8500,-
Så Skal der snart opgraderes fra det rig fra 2014
Skal beta... Vent, skal man også i år selv anføre befordring?
Skal beta... Vent, skal man også i år selv anføre befordring?
17.700 det er sgu en del mere end jeg regnede med, men de falder på et tørt sted.
17.700 det er sgu en del mere end jeg regnede med, men de falder på et tørt sted.
#53 Ah! Nice.
Hæ, jeg havde ikke troet, at jeg ville være tættest på nullet herinde med 1.867 retur.
Sådan er det, når befordrer sin egen røv på den tohjulede. ?
Hæ, jeg havde ikke troet, at jeg ville være tættest på nullet herinde med 1.867 retur.
Sådan er det, når befordrer sin egen røv på den tohjulede. ?
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.