GTA 6 Extended Look

Dette emne har 4 svar fra 4 deltagere, og blev senest opdateret for 1t 6m siden af NightBreaker.

Af NightBreaker · 28.08.2026 07:43 · Indsendt af NightBreaker

Rockstar har nu vist hele 27 minutters nyt materiale fra GTA 6, og det ser virkelig lovende ud. Det nye Extended Look giver et langt bedre indtryk af, hvordan spillet faktisk kommer til at føles – og grafikken ser imponerende ud.

Især Vice City og de mange detaljer i verdenen springer i øjnene. Personerne, omgivelserne og animationerne ser ud til at være på et helt andet niveau end i GTA 5.

Det bliver spændende at se, om GTA 6 kan leve op til den enorme succes, som GTA 5 har haft. Men det nye Extended Look tyder i hvert fald på, at Rockstar igen har noget stort på vej. 🔥

https://www.rockstargames.com/newswire/article/4k138k8okkk483/grand-theft-auto-vi-an-extended-look-now-playing

28/08/2026 kl. 15:08

Er jeg den eneste der synes, at det ligner mindre og mindre gameplay? Nu så jeg kun lige halvdelen, men der var da ikke meget 'spil' i spillet. Det var som at se en halvsløj film/serie.

Men det giver jo også mening, at jo mere historie og scriptet events man vil have, des mindre er der for spilleren at gøre. Man sidder bare og kikker.

Altså, jeg har været stor fan og spillet alt siden GTA 1, så jeg er egentligt ikke nervøs og tænker der ER masser af gameplay. Det var bare sådan jeg oplevede den første halvdel af videoen 🙂

28/08/2026 kl. 15:08#1

Er jeg den eneste der synes, at det ligner mindre og mindre gameplay? Nu så jeg kun lige halvdelen, men der var da ikke meget 'spil' i spillet. Det var som at se en halvsløj film/serie.

Men det giver jo også mening, at jo mere historie og scriptet events man vil have, des mindre er der for spilleren at gøre. Man sidder bare og kikker.

Altså, jeg har været stor fan og spillet alt siden GTA 1, så jeg er egentligt ikke nervøs og tænker der ER masser af gameplay. Det var bare sådan jeg oplevede den første halvdel af videoen 🙂

28/08/2026 kl. 16:01

Jeg tror vi har set måske 2% af spillet og det er højt sat, det ser jo vanvittig godt ud, verdens dyreste producerede spil nogensinde, det bliver en milepæl, det bliver en showcase for det ypperste en spil oplevelse kan give et menneske, det er fucking GTA, selv folk der aldrig har spillet spil ved hvad GTA er.

Defininationen af ordene "must play", på nuværende tidspunkt kæmper alle andre spil i 2026 bare om anden pladsen i game of the year, det her bliver game of the decade.

28/08/2026 kl. 16:01#2

Jeg tror vi har set måske 2% af spillet og det er højt sat, det ser jo vanvittig godt ud, verdens dyreste producerede spil nogensinde, det bliver en milepæl, det bliver en showcase for det ypperste en spil oplevelse kan give et menneske, det er fucking GTA, selv folk der aldrig har spillet spil ved hvad GTA er.

Defininationen af ordene "must play", på nuværende tidspunkt kæmper alle andre spil i 2026 bare om anden pladsen i game of the year, det her bliver game of the decade.

28/08/2026 kl. 17:15

#1 der var mere "gameplay" i anden halvdel.

Dette svar blev ændret 3t siden af -dut-.

28/08/2026 kl. 17:15#3

#1 der var mere "gameplay" i anden halvdel.

Dette svar blev ændret 3t siden af -dut-.

28/08/2026 kl. 19:09

Jeg glæder mig. Det bliver spændende.
Jeg hørt at leek var blevet taget af FBI, så vi skal nok ikke regne med at der kommer mere af den vej.

28/08/2026 kl. 19:09#4

Jeg glæder mig. Det bliver spændende.
Jeg hørt at leek var blevet taget af FBI, så vi skal nok ikke regne med at der kommer mere af den vej.

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.