[Feature]: En side der viser en pages side med alle nye tråde/posts. Så mere end bare de 10 nyeste

Dette emne har 5 svar fra 3 deltagere, og blev senest opdateret for 51m siden af Festival_H.

27/08/2026 kl. 16:48

Problemet i dag:
Forsiden viser kun de seneste 10 tråde. Jeg kunne godt tænke mig lidt flere. (Den findes sikkert allerede og dette viser bare hvor lidt jeg egentlig følger med!!)

Mit forslag:
At man gjorde 'Seneste aktive emner' til en link til en side som viste endnu flere. Måske endda en paged side, som i princippet kunne bladre helt tilbage til den ældste post.

Hvem gavner det:
I hvert fald mig. Måske andre.

Måske jeg skulle prøve at gøre dette til min kode intro. Og hvis siden/features allerede findes, så kan jeg bare øve mig i at lave 'Seneste aktive emner' til at link til den omtalte feature.

27/08/2026 kl. 16:48#0

Problemet i dag:
Forsiden viser kun de seneste 10 tråde. Jeg kunne godt tænke mig lidt flere. (Den findes sikkert allerede og dette viser bare hvor lidt jeg egentlig følger med!!)

Mit forslag:
At man gjorde 'Seneste aktive emner' til en link til en side som viste endnu flere. Måske endda en paged side, som i princippet kunne bladre helt tilbage til den ældste post.

Hvem gavner det:
I hvert fald mig. Måske andre.

Måske jeg skulle prøve at gøre dette til min kode intro. Og hvis siden/features allerede findes, så kan jeg bare øve mig i at lave 'Seneste aktive emner' til at link til den omtalte feature.

27/08/2026 kl. 17:25

Du er her for lidt så 🫣

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
27/08/2026 kl. 17:25#1

Du er her for lidt så 🫣

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
27/08/2026 kl. 17:34

Jeg synes sgu da jeg har lavet den feature allerede... 🤔

Jeg har I hvert fald tænkt på den 😁

Dette svar blev ændret 4t 16m siden af Cancerman.

27/08/2026 kl. 17:34#2

Jeg synes sgu da jeg har lavet den feature allerede... 🤔

Jeg har I hvert fald tænkt på den 😁

Dette svar blev ændret 4t 16m siden af Cancerman.

27/08/2026 kl. 19:32
👍1 #4

Status: Implementeret

27/08/2026 kl. 19:32#4
👍1

Status: Implementeret

27/08/2026 kl. 21:00

Det er fornemt 🙂

27/08/2026 kl. 21:00#5

Det er fornemt 🙂

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.