#36 Det er jeg sådan set enig i... MEN.
Der er jo den her TIER liste indenfor spilverden hvor prisen ofte følger med det TIER et spil ligger i.
Eksempel:
Tier 1(MAX pris)
Cyberpunk 2077
GTA
TOLOU
God of War
The Witcher
Tier 2(AAA pris)
Kingodm come deliverance
Death Stranding
Ghost of Tsushima
Assassins creed
Og her fra bliver det mere indy og billigere alt efter produktion og kvalitet.
Så jeg kan sagtens forstå inflation og priser der stiger og spil ikke skal koste det de altid har kostet, men jeg står rimelig fast ved at Doom the dark ages forsøger at associere sig med "ceme del la creme" indenfor spilverden, and im sorry, det har de simpelthen ikke råd til.
I gamle dage var der en meme der sagde "take my money".... GTA 6... take my money.....the withcer 4.... take my money....god of war.... take my money..... Doom the dark ages???..... no way.
Jeg kommer til at købe GTA 6 mindst 2 gange inden jeg er færdig med det, jeg har TLOU part 1 og 2 op til flere gange, både da de udkom og da de kom til pc og da part 1 blev remastered på begge platforme.... TAKE MY MONEY..... men Doom?.... bare nej. 🙂
Tager forbehold for at overstående kun er min mening, og ikke fakta, andre folk kan have andre spil placeret i andre tiers, det var blot for at udpensle min logik omkring det, for selvfølgelig vil spil stige i pris med tiden, men doom er et midrange tier spil de forsøger at sælge som det nye GTA 6.