#147 Ud fra din beskrivelse, så vil jeg foreslå Pokémon og Mario.:D
Spøg til side. I forhold til Pokémon, så er det nok en god idé, hvis du finder ud af, om hendes venner spiller det. For i så fald, så skal du nok helst have en udgave, der matcher dem. Hvis vi ser bort fra det, så vil jeg nok anbefale Pokémon: Let's Go Eevee/Pikachu til en 6-årig (eller til en 35-årig. Jeg hyggede mig også med det). Og så Super Mario Odyssey, hvis hun kan håndtere 3D Mario. Hvis det skal være 2D, så skal det nok enten være New Super Mario Bros. U Deluxe eller Super Mario Maker 2. I sidstnævnte er der nogle baner i forvejen, men ellers er præmissen, at man kan lave sine egne baner og spille alle de baner, som andre har lavet. Sidstnævnte kræver formentlig Nintendo Switch Online, som koster 150kr. for et år. Med i den pris får man adgang til en hel stribe NES- og SNES-spil. Bl.a. Super Mario Bros. 1, 2, 3 og Super Mario World.
Du må sige til, hvis du skal have anbefalinger til andre typer af Mario-spil eller bare andre spil i det hele taget.:)
#148 Jeg hentede det ved Proshop i morgen, men jeg er ikke gået igang med det endnu. Jeg regner med at skulle spille online sammen med nogen fra en dansk FB Nintendogruppe i aften.:)