Jeremy Robinson – Human After All. Den blev bedre, men stadig ikke en jeg vil anbefale.
Senest er jeg kommet gennem Jenny Lund Madsens - Tredive dages mørke. Eller nu blev den læst på engelsk, så "Thirty days of Darkness. Jeg var lidt spændt nu når det var en dansk forfatter der var oversat, for umiddelbart var teksten om bogen ikke noget jeg var helt oppe og ringe over. Men den kan helt sikkert anbefales, en glimrende krimi, der er godt skrevet, har flere interessante karakterer, enkelte plothuller o.l. Men der var faktisk en ok god humor hvor jeg lige trak på smilebåndet.
Min kone nævnte godt nok at forfatteren også havde lavet en julekalender vi så med børnene det andet år, og havde jeg vidst det var hende, så havde jeg ikke givet bogen en chance, for shit den julekalender var jeg ikke fan af. Men alt i alt en god og velskrevet bog, jeg vil nok sige 4/5 stjerner.
Ellers er jeg gået i gang med Crystal World af B.V. Larson. Det er bog 20 i Undying Mercenaries serien, og den fortsætter i samme rille som de 19 før denne, så jeg ved hvad jeg går ind til - Endnu en gang James McGill der på bedste redneck manér rejser rundt i universet og på sin egen facon redder dagen endnu en gang. Svært ikke at anbefale serien, da jeg jo som sagt har gang i at læse bog #19. Det er ikke litteratur på højeste niveau, men hyggelig bog, hvor jorden pga. teknologi fra The Galactics, er blevet enforcers og skal holde orden i vores del af galaksen. Til formålet kan man "printes" på ny hvis man dør, hvilket giver lidt flere muligheder i forhold til vilde historier mm. Så jeg har aldrig læst en bog serie hvor hovedpersonen dør SÅ mange gange. =)