- Dette emne har 9 svar og 9 stemmer, og blev senest opdateret for 2 Är, 8 mÄneder siden af HolgerDK.
-
Emne
-
ok deler bare lige ud af en lille job historie
En manager kontanter vores helpdesk omkring interne emails der ryger I junk folder
Helpdesk medarbejder fortĂŠller dem hvordan de kan klikke pĂ„ det og whitelist’er disse emails.
Manager svare surt tilbage at de kun gÊlder for en medarbejder af gangen og vi ikke burde og spam filering paa interne email.Som email sikkerheds sub-admin kommer jeg sÄ ind i billedet her.
jeg fortĂŠller denne manager at siden der er altid er mindst en hat der klikker pĂ„ et link og indtaster deres brugernavn/kodeorde i vores sikkerheds test emails, sĂ„ er der god grund for at have sikkerhed kĂžrende pĂ„ interne emails sĂ„ an kompromitteret mailbox ikke kan bruges til at sende flere onde emails til andre medarbejdere.Jeg begynder sĂ„ at finde ud af hvilket prĂŠcist filter det har markeret emails’ne som junk men kommer op tom.
Faktisk var alle 11 emails over de sidste 7 dage var var klaget over leveret ikke blot i modtagerens inbox men i den specifikke folder hun havde oprette for dem.Jeg gave sĂ„ min rapport tilbage til denne manager som beviser sĂ„ at ikke nok med det ikke er IT’s problem men at hendes ansatte ogsĂ„ har lĂžjet omkring deres mangle ansvar til at hĂ„ndtere deres kunde korrekt og dermed direkte Ă„rsag til mistet kunde.
ja pas pĂ„ med at penge fingre pĂ„ de folk som kan se ALTING omkring hvad du laver….
- Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...