Forside › Fora › Spil › Hvad helvede spiller du?! › Svar til: Hvad helvede spiller du?!
- 414 Indlæg
Grim Dawn, er det som bliver spillet mest pt.
Hvis du ikke kender det, kan jeg da godt forklare lidt.
det er et action RPG med tonsvis af forskelligt loot, builds osv. der er nok at gå igang med (næsten for meget) men det er i det mindste nemmere at gå til, end fx. Path of Exile.
og så Demon’s souls på PS5, men jeg må være ærlig at sige jeg er ikke så stor fan af det, som jeg er af Dark souls og bloodborne.
Men for nogle uger siden har jeg også fået spillet Detroit become human.. Det kan også anbefales hvis man da kan holde det ud. der er ikke super meget “gameplay”. det handler mest om at træffe valg, både i form af handlinger og i form af samtaler. Men rimelig meget replayability – dog synes jeg nogle af tingene er lidt nederen, og dem ville jeg gerne springe over – men det kan man ikke. hvilket er lidt nederen, når det er noget man har klaret.
Jeg har også kigget på “Last Epoch” (endnu et action RPG) som er i early access. men jeg venter lidt endnu.
Jeg har stadig en kæmpe bunke spil på bl.a. steam jeg ikke har fået gennemført..
jeg har fået gennemført cyberpunk, 1 gang – men til de andre gange det skal gennemføres, venter jeg lige til lidt flere opdateringer (eller en bedre pc.. det kører med ~30-40 fps på min ellers glimrende pc)