Forside Fora Spil Jeg har lige gennemført…spiltråden Svar til: Jeg har lige gennemført…spiltråden

#127
-dut-
Rusher
  • 1161 Indlæg
Offline

Days Gone (PC)

Jeg havde lidt lave forventninger, da den vidst ved launch på konsol ikke solgte så godt. Måske har der været en del bugs fra konsol-launchen, men jeg mødte intet på PC. Men for silvan da et fremragende spil!

Den første 1/3 er nok bare OK, men sidste 2/3 er virkelig godt. Det relaterer sig både til historien, men også til gameplay da man får bedre våben og opgraderinger til motorcykel. Rigtig fin fortælling og interessante karakterer, og faktisk overraskende langt. Halvvejs troede jeg faktisk at jeg var ved at nå enden af spillet, da historien begyndte at nå lidt mere episke niveauer. Desuden er den “skjulte slutning” på spillet mindblowing.

Motorcyklen fungerer virkelig godt som transport, og det føles bare godt at køre på den. Zombierne er virkelig godt lavet, og især de mange “hordes” (nogle gange med flere hundrede zombier) er ekstremt skræmmende, især da de kan løbe en lille smule hurtigere end en selv.

Jeg håber der kommer en 2’er (der er vidst en petition med 160k personer, der ønsker at Sony skal give grønt lys).