Forside Fora Politik/Samfund Coronavirustråden version 2 Svar til: Coronavirustråden version 2

#1235
zyDocx
Rusher
  • 223 Indlæg
Offline

I går aftes testede vores ældste datter positiv på en selvtest. Min hustru bestiller PCR test til hende.
Her til morgen testede vores 16 mdr. tvillinger positiv på selvtest.
Min hustru har lige fået svar fra PCR som er positiv.

Jeg er lige kommet hjem efter at havde kørt min ældste datter til PCR. Her nævner jeg for personalet at min hustru lige har fået positiv svar på en PCR, samt at alle ungerne er positive på selvtest, hvortil jeg spørger om det er muligt at jeg bliver testet ved samme lejlighed. De svarer at det ikke er muligt pga travlhed, men at de kan bestille en tid til mig til i morgen. Jeg understreger at jeg bestemt regner med at jeg har covid, men intet at gøre, da de har travlt.

Derefter stiller vi os hen i en nærmest ikke eksisterende kø, med 2 foran os… og ellers et tomt testcenter.

Hvor synes jeg at det er en træls oplevelse. Havde der været lang kø og regulær travlhed havde jeg haft fuld forståelse for situationen, men det der virker bare direkte dumt og dovent. Det underminerer IMO seriøsiteten af hele problemstillingen, når der sidder skrankepaver og ævler om travlhed, når der ikke kunne være mere ro på, samtidig med at jeg skærer det ud i pap for dem at hele familien er positive og jeg med stor sandsynlighed er positiv.

/rant

http://konsolting.blogspot.com/