Forside Fora Off-topic 4 x Pirat Svar til: 4 x Pirat

#23
Emilsa
Rusher
  • 1156 Indlæg
Offline

#21 – Det er Somalia, det skete fordi efter statskollapset – så var der ikke nogen autoritet til at sikre at europæiske fiske flåder ikke sejlede ind og totalsmadrede fiskebestanden og dermed smadrede eksistensgrundlaget for rigtig mange mennesker – der gjorde de etablerede selvforsvars grupper der så udviklede sig til pirateri.

Her er iøvtrgt en, ekstremt unbiased, sang der forklarer Somalia.

Anyways, de her pirater er fra Guneabugten, det er vestafrika – det er ikke den samme situation.

Togo, Benin, Nigeria og Ghana er stabile stater med udvikling og vækst og fremdrift og alt det der som hører sig til.

– Deres vej og årsag ind i organiseret kriminalitet er ikke den samme – og jeg tror der er meget sikkert at antage at der er flere, rigtige gangstere mellem dem.. Selv om der sikket også er fattige stakler mellem den som er endt i gældsslaveri hos nogle fæle sataner.

Jeg kan læse mig til at de er begyndt at tage gidsler og den slags, sådan plejer det ikke at være – da de hovedsageligvis raidede lokale coastere så var det mere noget med at myrde besætningen og rippe skibet for hvad de hurtigt kunne afsætte.

I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.

  • Dette svar blev ændret 2 år, 8 måneder siden af Emilsa.