Forside Fora Politik/Samfund Præsidentvalg USA, 2024

Hvem bliver USAs præsident

Du skal være logget ind for at deltage.
  • Harris
  • Trump
  • Håber på Harris, tror det bliver Trump
  • Håber på Trump, tror det bliver Harris
Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Cancerman
    Head Rusher

Vi kommer jo nok ikke uden om, at de skal vælge en ny præsident i USA.

I nat var der debat mellem Harris og Trump.

Trumps seneste påstand er så, at I migranter fra Haiti spiser katte… Yes, yes… 🙄

Nogen der så debatten?

• Dette emne blev ændret 3 måneder, 1 uge siden af Cancerman.
Viser 14 svar - 241 til 254 (af 254 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Deadlights
    Rusher
    • 1334 Indlæg

Tror i republikanerne ville have tyet til vold og valgfusk igen, ligesom de gjorde i 2020, hvis landet atter valgte den demokratiske kandidat? Trump ville bestemt fremhæve sine gamle løgne om valgfusk, men spørgsmålet er om hans støtter fik brændt nalderne nok sidste gang, eller om de bare er blevet endnu mere voldsparate.

Cancerman
    Head Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3454 Indlæg

#241 Det kan det næppe herske tvivl om. De var jo allerede begyndt at varme op under løgnen om snyd.

Det bliver fucking underholdende og se hvordan hele lortet kommer til at ramle om ørene på dem.

-dut-
    Rusher
    • 1292 Indlæg

#242 flere republikanere er allerede i oprør omkring Matt Gaetz, så der gik ikke længe før den interne splid brød ud 🙂

Emilsa
    Rusher
    • 1204 Indlæg

Er jeg den eneste der finder det utrolig morsomt at Qanon og Maga med al deres Pizza Gate og Epsteins liste og jeg ved snart ikke hvad… Har valgt en Voldtægtsmand til høvedsmand, og at denne udpeger en pædofil til justitsminister

I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.

Deadlights
    Rusher
    • 1334 Indlæg

Fantastisk SNL-parodi på overdragelsesmødet mellem Biden og Trump.

RabidSquirrelX
    Rusher
    • 783 Indlæg

Lol.

Elon Musk er kendt som en af de mest prominente stemmer på sociale medier, men hans egen kunstige intelligens, Grok, har overraskende nok sat ham i skudlinjen for at sprede misinformation.
    En bruger, Gary Koepnick, spurgte Grok, hvem der spreder mest misinformation på platformen X (tidligere Twitter). AI’en var ikke sen til at pege fingeren mod sin egen skaber:

“På baggrund af forskellige analyser, sociale mediesentimenter og rapporter er Elon Musk blevet identificeret som en af de mest betydelige kilder til misinformation på X siden overtagelsen af platformen,” skrev Grok.

Den kunstige intelligens uddybede, at Musk ofte har lavet opslag, som er blevet kritiseret for at støtte eller fremme misinformation. Dette gælder især politiske emner, valg, sundhedsspørgsmål som COVID-19 og konspirationsteorier. Musk har også interageret med kontroversielle profiler, hvilket ifølge Grok forstærker spredningen af misinformation yderligere.

Grok fremhævede også, at Musks enorme følgerskare og synlighed på platformen giver hans opslag en legitimitet, der hurtigt kan få stor indflydelse i den virkelige verden – især under vigtige begivenheder som valg.

AI’en bemærkede dog, at definitionen af misinformation kan variere afhængigt af den ideologiske tilgang hos læseren. Derudover understregede Grok, at der findes mange andre aktører, herunder bots, der bidrager til problemet.

Ironisk nok kom denne skarpe kritik fra Grok kort efter, at Musk selv havde promoveret systemet som en kilde til “opdateret og pålidelig information.”

Denne hændelse understreger kompleksiteten og de potentielle faldgruber ved kunstig intelligens – og viser samtidig, at selv skaberne ikke nødvendigvis går fri af teknologiens ærlige vurderinger.

https://www.recordere.dk/2024/11/elon-musks-egen-ai-beskylder-ham-for-at-sprede-misinformation/

Kenkari
    Moderator
    • 3330 Indlæg

Specialanklager har valgt at droppe sagen mod Donald Trump omkring valget i 2020

https://ekstrabladet.dk/nyheder/Udland/anklager-beder-dommer-droppe-sag-mod-trump/10448357

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

Cancerman
    Head Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3454 Indlæg

#247 Den er udsat… Men det er i bund og grund også lige meget. Den klamme stodder var sluppet under alle omstændigheder.

Så lad os håbe på livets domstol snart indhenter ham i stedet.

StiX
    Rusher
    • 245 Indlæg

#248 helst ikke før efter hans periode er slut. Hvis han skrider i svinget midtvejs vil der altid være spekulationer om hvor godt/skidt det kunne være, og sikkert også en masse konspirationsteorier om mord.
    Han skal have lov at gøre det færdig, og så må vi krydse fingre for at det ikke stikker alt for meget af.

Snowball42
    Rusher
    • 322 Indlæg

Er jeg den eneste der tror at Trump/Musk bromance delen nok skal få en ende, de har begge så store egoer, at når den anden part gør noget den første ikke kan lide, eller omvendt, så vil der helt sikkert komme reaktioner.

Set ud fra et rent videnskabeligt synspunkt, ser jeg det som ekstremt spændende med at DOGE ministeriet lige skal se om de kan effektivisere helt absurt meget af bureaukratiet væk.

Det virker bare voldsomt at gøre det i et kæmpe land som USA, det havde givet mere mening at prøve i island eller San Marino =)

Fisker
    Rusher
    • 486 Indlæg

#249 Set i lyset af hvor meget vrøvl Ku-Anon kan overbevise folk om så tror jeg det er ligegyldigt.

Jeg har også en tro på at Trump faktisk godt kan opnå nogle gode geopolitiske resultater hvert fald hvad angår Ukraine, spørgsmålet er om de andre NATO lande kan inspirere ham til det.

Kenkari
    Moderator
    • 3330 Indlæg

#247 Den er udsat… Men det er i bund og grund også lige meget. Den klamme stodder var sluppet under alle omstændigheder.

Så lad os håbe på livets domstol snart indhenter ham i stedet.

Henlægge begge sager, læser jeg som, han dropper dem begge to

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

Cancerman
    Head Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3454 Indlæg

Henlægge begge sager, læser jeg som, han dropper dem begge to

Ja, du har sgu ret. Jeg var sikker på, at jeg havde læst, at de blev henlagt indtil han ikke var præsident mere.

Deadlights
    Rusher
    • 1334 Indlæg

Hvad siger RFK til dette? Eller har han travlt med at lægge planer, der kan få flere børn dræbt af mæslinger?

• Dette svar blev ændret 5 dage, 17 timer siden af Deadlights.
    • Dette svar blev ændret 5 dage, 17 timer siden af Deadlights.
Viser 14 svar - 241 til 254 (af 254 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...