VampiricEye skrev (#316):
#314 Nu har du jo selv lavet lovlige kopier af dine egne fysiske spil, så du har jo også dit på det tørre.:) Men i tilfælde af, at folk ikke har den mulighed, så ville jeg bare gøre opmærksom på, at alle spillene er tilgængelige på Switch. Man kan sågar købe en NES- og/eller SNES-controller til sin Switch, hvis man foretrækker at spille med en old school controller.
Personligt har jeg downloaded de ROMs jeg skulle bruge, så har ikke selv dumpet egne kopier - bare lige for at få det på det tørre 🙂
Hvordan folk vælger at gøre i praksis blander jeg mig som sagt ikke i, da jeg ikke gider at lege politimand på området. Lidt som hvis jeg skulle bede folk om at fremvise kvittering for de spil de anskaffer, da jeg pr. default ellers går ud fra at de nok må have stjålet dem i butikken.
Tænker langt hen ad vejen at der er forskellige syn på hvordan man håndterer denne slags, når det komemr til ROMs. Personligt har jeg også nogle gange købt en JAP udgave af et spil for at have det fysisk, hvorefter jeg så har hentet en ENG version af spillet, som jeg så har anvendt.