E-Peen - hvem er kommet godt fra land?
#5 Feature request hermed 🙂
At vi kan se epeens 🙂
#20 Det kan vi da allerede?
Havde jeg ikke reddit var min epeen herinde også en del større 😀
#17 @Elleve Det er jo ren poesi, selvom der indgår tyveri. Det går lige i medisterpølsen 😮
#26 det er fra min datters go nat historie bog "Min mormors gebis" 🙂
Sløv til middelmådig start for mit vedkommende... da der ikke er ret mange herinde der gider at snakke eller høre om death/black/thrash/etc metal. Nok elsker jeg gaming... men metal er indkodet i min dna.
LiberNull skrev (#29):
da der ikke er ret mange herinde der gider at snakke eller høre om death/black/thrash/etc meta
Jeg er sikker på vi to sagtens kunne få stablet en spøjs samtale op omkring Metal af alle afskygninger 🙂
#28 Vi kan da godt starte en tråd om Evanescence, hvis det er?
#27 Den bog lyder konge!
Er det ikke ved at være tid til en status??
#32 Hvorfor? "Pinkeye" er jo fløjet... 😛
#32 Rækkefølgen i top 5 har ikke ændret sig siden sidst, men der er lidt mere spredning mellem pladserne. 🙂
#34 Sry'! Jeg troede ikke lige, du gik op i den slags petitesser, nu du ER..øh; hoved-peen/1st-peen/ûber-peen/THÉ PEEN allerede? ;-D
(suk) al den tal fiksering...nutildags.
#34 tak for update 🙂
Jeg har haft sådan en tankeproces omkring det med epeen, at det går da i grunden langsomt. Men så alligevel - man skal huske på, hvor lang tid det tog på dailyrush at få 2-3000 indlæg 😀
Bams skrev (#37):
#34 tak for update 🙂
Jeg har haft sådan en tankeproces omkring det med epeen, at det går da i grunden langsomt. Men så alligevel - man skal huske på, hvor lang tid det tog på dailyrush at få 2-3000 indlæg 😀
Så må du jo komme i sving knægt!! 🙂
Ens e-peen er jo kun så stor som man selv gør den til.
#33 Jeg har ellers taget en lille slapper på det seneste.:)