Hvad kl. skulle vi starte. Jeg kan nok først være der kl 2015-2030 😕 de små skal lige sove.
Hvad kl. skulle vi starte. Jeg kan nok først være der kl 2015-2030 😕 de små skal lige sove.
Dette emne har 24 svar fra 14 deltagere, og blev senest opdateret for 5år siden af ElSenator.
NightBreaker skrev (#20):
Serveren starter klokken 20. Læs mere her: /forum/retro-gaming/577/retro-rushers-1-quake-3-arena
NightBreaker skrev (#20):
Serveren starter klokken 20. Læs mere her: /forum/retro-gaming/577/retro-rushers-1-quake-3-arena
Tillykke til Quake med de 25 år... 🙂
Tillykke til Quake med de 25 år... 🙂
#21: Jeg fortryder så meget, at jeg solgte mine Cd-rom bokse med disse Kvæk 1 og 2 til en på Dailyrush.
25 år! Bare jeg havde tid til at spille...
#21: Jeg fortryder så meget, at jeg solgte mine Cd-rom bokse med disse Kvæk 1 og 2 til en på Dailyrush.
25 år! Bare jeg havde tid til at spille...
Jeg er netop i gang med at gennemføre det i VR for anden gang. Jeg kan klart anbefale det!
Jeg er netop i gang med at gennemføre det i VR for anden gang. Jeg kan klart anbefale det!
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.