Ministre på tur

Dette emne har 3 svar fra 4 deltagere, og blev senest opdateret for 16m siden af Cancerman.

22/09/2026 kl. 16:41

Der er ingen smalle steder når Løkke og Mette tager hvert deres privat fly for at flyve til USA, gå på sightseeing, møde den orange mand, og forny dokumenterne nærmest 1-1 fra 50'erne. Nu ved jeg ikke hvad et privat fly koster, men havde de taget et rutefly, endda et med business class, så havde de sku nok sparet nogle hundredetusinder kroner hver. Men hey, det er jo bare skatteydernes penge. Hvorfor gå efter offentlig transport og samkørsel..

Men hvorfor ikke i det mindste flyve sammen så CO2 udslippet i det mindste kun var halvt så stort.

22/09/2026 kl. 16:41#0

Der er ingen smalle steder når Løkke og Mette tager hvert deres privat fly for at flyve til USA, gå på sightseeing, møde den orange mand, og forny dokumenterne nærmest 1-1 fra 50'erne. Nu ved jeg ikke hvad et privat fly koster, men havde de taget et rutefly, endda et med business class, så havde de sku nok sparet nogle hundredetusinder kroner hver. Men hey, det er jo bare skatteydernes penge. Hvorfor gå efter offentlig transport og samkørsel..

Men hvorfor ikke i det mindste flyve sammen så CO2 udslippet i det mindste kun var halvt så stort.

22/09/2026 kl. 17:20

Det kan altså ikke rigtig pisse mig af.
Der kan måske også være en god grund til at de ikke lige flyver sammen.

Vil du også have at ministerbilerne skal være Skoda Citigo uden chauffør?

Jeg er da overordnet set enig i, at der ikke skal soldes med vores skattepenge, men der er mange andre ting, jeg føler er mere forkert - feks ministerpensionerne.

22/09/2026 kl. 17:20#1

Det kan altså ikke rigtig pisse mig af.
Der kan måske også være en god grund til at de ikke lige flyver sammen.

Vil du også have at ministerbilerne skal være Skoda Citigo uden chauffør?

Jeg er da overordnet set enig i, at der ikke skal soldes med vores skattepenge, men der er mange andre ting, jeg føler er mere forkert - feks ministerpensionerne.

22/09/2026 kl. 18:09

Der ligger noget sikkerhedspolitisk i at nummer 1 og 2 i Danmark ikke flyver samme fly. Hvis det styrter ned, er det nummer tre, som jeg ikke engang ved hvem er, der skal styre landet. Så det giver god mening.

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
22/09/2026 kl. 18:09#2

Der ligger noget sikkerhedspolitisk i at nummer 1 og 2 i Danmark ikke flyver samme fly. Hvis det styrter ned, er det nummer tre, som jeg ikke engang ved hvem er, der skal styre landet. Så det giver god mening.

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
22/09/2026 kl. 18:27

#2 Præcis. Det er helt bevidst at de ikke flyver sammen.

22/09/2026 kl. 18:27#3

#2 Præcis. Det er helt bevidst at de ikke flyver sammen.

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.