#426 Jeg er typen der betaler for et tandeftersyn ca. hver 1½ år, så jeg har ikke ret meget at vinde på det. Men synes faktisk det lyder som en fantastisk idé. Så alle der har brug for det kan få fikset bisserne, for der kommer utroligt mange sygdomme den vej fra. Når det så kombineres med at det så koster mange penge hvis man har dårlig tandhygiejne, så går man nok ikke så meget til tandlægen. For det starter med Huller, så kommer der betændt tandkød, så kan der komme kronisk rodbetændelse, som kan være utroligt svært og dyrt at komme af med.
Om ikke andet kan det være det giver et bedre liv til dem der har de største problemer med det.
#405 NO YOU DIDN'T JUST SAY THAT... Not Funny..
#412 Tror også det bliver en dyr omgang at få det til at spille, men omvendt er det jo ikke fordi at alle andre lande omkring os ikke har it systemer der kan ligepræcis det. Selv det gamle Navision og Winkompas fra ruder konge var knægt kunne have forskellige moms satser på varer.
Og hvis vi kigger på kæderne, så er Lidl i en bunke lande, hvor der er forskel på moms priserne, den burde være lige til. Rema har butikker i Norge, der også har anden moms sats. Salling har vel hele Netto delen i Tyskalnd og Polen som har forskellige moms satser. Og ved ikke om Netto.eu er samme som 365 i dk længere, men så ville der være lidt et sammenfald.
Men det vil uden tvivl koste nogen penge at få det til at køre korrekt og tjekke det hele kører. Jeg tror dog at det vil bane vejen frem mod yderligere ting der kunne have gavn af differenceret moms. Men ellers enig med dig om at den første omgang her kommer til at blive lidt spist op af administration i den ene eller anden form. Det kunne jo bare have sænket bundfradraget så havde alle haft lidt mere mellem hænderne, og det var nemmere.