Nickell skrev (#184):
Så er Trumps retssager sat på pause i de kommende fire år.
Var jeg amerikaner, ville det her rokke ved min tro på retssystemet. Jeg er meget fortørnet på deres vegne.
Det bliver spændende at se, hvad han gør med de dømte fra angrebet på kongressen.
Derudover: jeg har lukket min Twitter.
pause? de bliver fuldkommen ligegyldige nu og efter lige som sidst fyre han jo bare anklageren og skifter dommerne, de løb tror jeg er kørt for længst.
Jeg siger bare når vi engang mister grønland til noget løsrivelse så er der fri adgang for usa på den ø som militær hovedpunkt + vil sikkert åbne for en masse råstofudvinding når grønlænderne ser $$$, jeg ved ikke hvad danmarks langsigtede plan er med grønland andet end langsom at betale for deres løsrivelse gilde.. Nu de der så løsriver sig kan vi så kræve tilbagebetaling for al den årlige støtte de har fået gennem årene som trods alt har gjort at de er nogenlunde med i verden.
Bliver også spændende at høre mere om ruslands bøde til google hvad der reelt kommer til at ske: Russia has fined Google an eye-popping 20 undecillion rubles ($2.5 decillion) for removing Russian state-run and government YouTube channels in the wake of the country's invasion of Ukraine in 2022. In other words, Google faces a $2.5 trillion trillion trillion bill from the country.31. okt. 2024