knekker skrev (#59):
Meget sjovt, faldt lige over denne podcast med Jordan Petersen hvor han kort beskriver Trump. Ser ud til at han også er med på at trump at anti krig, hvilket jeg kan se, et par stykker her inde, ikke er klar over, fordi de har haft travlt med at dømme ham ud fra hans til komiske taler, uden egentlig at bruge et par minutter på at studere ham.
https://www.youtube.com/watch?v=2dHNwIpdzRI
Du "faldt lige over denne podcast", - med endnu en Trump-tilhænger og konservativ kommentator, der ikke poster andet end konspirationsteorier om hUntEr BIdEn'S bæRBaR, promoverer Trumps kæmpe løgn om valget i 2020, og alskens hot-topics der er kreeret med eneste formål at splitte, fremtvinge had og promovere offerrolle som er højrefløjens superpower. Din troværdighed var i forvejen komplet ikke-eksisterende, og dette ensidige propaganda nonsens du poster som om det er virkelighed beviser bare min pointe.
Hør nu her. Jo mere man studerer Trump, jo større afstand burde man tage. Dette gælder alle mennesker, også højre-orienterede. Klovnen er en af de største svindlere i USA, der har løjet og bedraget sig igennem hele sit liv og snydt og fusket sig frem ved at træde på enhver på sin vej.
Bare fordi du er højreorienteret, behøver du altså ikke at fralægge dig enhver form for kritisk tænkning. Prøv at se alle de sørgelige politikere på højrefløjen, som turde sige deres mening om Trump tilbage i '16, og som nu er kravlet til korset og tilbeder ham som en eller anden messias. Det er jo til grin. Ted Cruz, Marco Rubio, Lindsey Graham osv. osv, listen er nærmest uendelig. Der er ikke noget at "studere" ved Trump. Han er en åben bog, og det eneste, han bekymrer sig om, er sig selv. Alt det her ved du også udmærket godt, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at du bare lukker øjnene for det, fordi han spiller for dit hold. Det er jo definitionen på en kult, og kravet til deres medlemmer.