#98 lige præcis 🙂 du skal ikke undervurdere ekspertpanelet på Rushers 😀
Vi er top erfarne folk herinde. hhahahaha.
ej men spøg til side.
Inden at vi kaster os over alle mulige videoer, men bliver sådan lidt nød til at spørge sig selv,
Timingen af dette angreb, det skete på et tidspunkt hvor hele verden fulgte meget nøje med i udviklingen i Israel/palæstina.
Vi har 2 perspektiver, begge parter anklager hinaden, vi skal også huske Israel har verdens bedste efterretningstjeneste,
men vi kender også de mørke sider af disse efterretningstjenester, hvordan de nemt kan manipulere, tvinge, misbruge folk for at nå deres mål. CIA er et perfekt eksempel.
De spørgsmål jeg tænker over er :
** Hvad vinder Israel på få det til at fremstå som om at det var Hamas der bevidst/ubevidst bomber deres egen hospital fyldt med civile mens hele verden ser på ? **
og på den anden side
** Hvad vinder Hamas på at få det til at se ud som om at det er IDF der koldt og kalkuleret bomber et hospital mens verden holder øje ? **
og et tredje bonus spørgsmål.. (nu er jeg over i konspirations området) hhahhaha så i skal tage det jeg skriver med en gran salt. Det er min egen konspirations pjat. 🙂
Dengang eksempelvis da Kup forsøget skete i Tyrkiet, var der mange kritikere af Erdogan som sagde
"Erdogan Vidste dette ville ske, han ignorerede det bevidst, fordi han efterfølgende kunne give sig selv ubegrænset magt".
Og det var præcis det som skete i Tyrkiet.
Over til Israel, Netanyahu stod MEGET Svag ved valget og der har været mange demonstrationer mod ham.
Han har været så desperat, at han har måtte alliere sig med de værste ekstremister for at bevare magten.
Så min teori er lidt.. kunne onkel Bibi (ligesom erdogan) vidst at der var et angreb på vej,
men med det håb om at det ville styrke ham sindsyg meget, kunne han have bevidst ignoreret angrebet fra Hamas, og tænkt
"ja ja, lad dem bare fyre et par rakketer af mod os, vi smadrer dem alligevel". ? 🙂