USA: Land of the fucked up, home of the brain dead

Dette emne har 1329 svar fra 60 deltagere, og blev senest opdateret for 1t 10m siden af Emilsa.

12/09/2026 kl. 15:57

Deadlights skrev (#1319):

Man er godt nok naiv hvis man tror man får de $5000.

Det er amerikanere der før har stemt på den orange idiot... De er definitionen på naive

12/09/2026 kl. 15:57#1320

Deadlights skrev (#1319):

Man er godt nok naiv hvis man tror man får de $5000.

Det er amerikanere der før har stemt på den orange idiot... De er definitionen på naive

12/09/2026 kl. 19:33

De har stemt på ham før, bare fordi æg har været lidt dyrere end normalt. De er ikke raske i hovedet derovre.

12/09/2026 kl. 19:33#1321

De har stemt på ham før, bare fordi æg har været lidt dyrere end normalt. De er ikke raske i hovedet derovre.

12/09/2026 kl. 19:34

-dut- skrev (#1321):

Exactly. Mange af dem er næppe blevet en skid klogere på trods af det hele sejler.

12/09/2026 kl. 19:34#1322

-dut- skrev (#1321):

Exactly. Mange af dem er næppe blevet en skid klogere på trods af det hele sejler.

14/09/2026 kl. 09:31

Trump ved bare, hvordan man skal spinne sig ud af sin selvskabte problemer; giv andre skylden...

Nu er det Ukraines skyld, at benzinpriserne er høje. 🤪

Vi er nået over $6 for benzin i USA.

Jeg elsker det, selv om jeg også selv skal betale.

Desværre har jeg ingen tiltro til halvdelen af de amerikanske vælgere. Lige nu nyder jeg bare, at de er blevet ramt af en god gang FAFO.

14/09/2026 kl. 09:31#1323

Trump ved bare, hvordan man skal spinne sig ud af sin selvskabte problemer; giv andre skylden...

Desværre har jeg ingen tiltro til halvdelen af de amerikanske vælgere. Lige nu nyder jeg bare, at de er blevet ramt af en god gang FAFO.

14/09/2026 kl. 12:03

Nickell skrev (#1323):

Det er simpelthen den mest absurde og usle præsident vi nogensinde har haft.

Håber han falder så hårdt til midtvejs valget. Eller måske bare ned af trappen på air Force One

Dette svar blev ændret 11t 12m siden af Schalde.

14/09/2026 kl. 12:03#1324

Nickell skrev (#1323):

Det er simpelthen den mest absurde og usle præsident vi nogensinde har haft.

Håber han falder så hårdt til midtvejs valget. Eller måske bare ned af trappen på air Force One

Dette svar blev ændret 11t 12m siden af Schalde.

14/09/2026 kl. 12:44

#1324 Du siger "eller", hvorfor ikke begge dele.

Man kunne håbe på en ordentlig vælger lussing til republikanerne, og der kommer mere medvind til at få Epstein filerne frem i lyset, der blev sat en stopper for Trumps tåbelige idéer, og så tænker jeg det bliver ekstremt dyrt for dem at fortsætte krigen, og selvom det også kommer til at koste dem en formue at stoppe krigen, så er det jo eneste vej frem.

14/09/2026 kl. 12:44#1325

#1324 Du siger "eller", hvorfor ikke begge dele.

Man kunne håbe på en ordentlig vælger lussing til republikanerne, og der kommer mere medvind til at få Epstein filerne frem i lyset, der blev sat en stopper for Trumps tåbelige idéer, og så tænker jeg det bliver ekstremt dyrt for dem at fortsætte krigen, og selvom det også kommer til at koste dem en formue at stoppe krigen, så er det jo eneste vej frem.

14/09/2026 kl. 17:43

#1325 Jeg foretrækker personligt den her variant: at han får en kæmpe vælgerlussing til midtvejsvalget.

Det gør ham så pissed, så han brænder helt sammen og får en hjerneblødning: En af den slags hvor han hverken kan tale eller bevæge sig men hvor hans hjerne stadig virker, så han kan ligge i en seng og se hvordan hele verden jubler over han er "ude af spillet" og hvordan hans eftermæle bliver som den værste præsident nogen siden mens alt det lort han har lavet bliver rullet tilbage.

14/09/2026 kl. 17:43#1326

#1325 Jeg foretrækker personligt den her variant: at han får en kæmpe vælgerlussing til midtvejsvalget.

Det gør ham så pissed, så han brænder helt sammen og får en hjerneblødning: En af den slags hvor han hverken kan tale eller bevæge sig men hvor hans hjerne stadig virker, så han kan ligge i en seng og se hvordan hele verden jubler over han er "ude af spillet" og hvordan hans eftermæle bliver som den værste præsident nogen siden mens alt det lort han har lavet bliver rullet tilbage.

14/09/2026 kl. 17:50

#1326 deal, den tager vi...

14/09/2026 kl. 17:50#1327

#1326 deal, den tager vi...

14/09/2026 kl. 21:41

Cancerman skrev (#1326):

Jerg har alligevel fundet en der hader Trump mere end jeg gør... Den tager vi sgu!

14/09/2026 kl. 21:41#1328

Cancerman skrev (#1326):

Jerg har alligevel fundet en der hader Trump mere end jeg gør... Den tager vi sgu!

14/09/2026 kl. 22:07

#1326 - “I Have No Mouth, and I Must Scream” vibes

I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
14/09/2026 kl. 22:07#1329

#1326 - “I Have No Mouth, and I Must Scream” vibes

I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.