#165 - Hvad skal jeg svare på? Jeg forstår ikke helt, hvorfor skal jeg involveres i det her. Jeg synes bare folk skal holde sig for sig selv og lade være med at skabe sig, indtil det her virus halløj er løjet tilpas af - og så skal man ikke verbalt overfalde frontdesk personale eller dem bag kasseapparaterne (med mindre man er rendt ind i en åbenlys sadist selvfølgelig) - Jeg synes ikke det kan være så svært at gå ned og få taget den kvik test, hvis man har planer uden for hjemmet - man skal ikke booke tid på forhånd og resultatet er validt i 3 dage - dem der hyler op over "gRuNdLoVen" er dem der er bange for at få en vatpind stukket i næsen.
Anyways, appropo biblioteker, at komme ind til det store biblotek (i fucking Sæby) var en stor begivenhed for mig, der svarede til når andre børn kom i Fårup Sommerland eller Zoo*. Jeg måtte nøjes med skolebiblioteket og bogbussen. Men jeg var nærmest bosiddende på biblioteket i Aalborg da jeg gik på universitetet, og jeg synes nu ikke det var karakteriseret som et sted med "larmende folkemængder", snarer isolerede individer der holdt sig for sig selv og passede deres egne gøremål.
* - Jeg kom ikke så meget ud kan man sige, som 16 årig havde jeg været sammenlagt i biografen 3 gange (en af gangene en skoleudflugt), I udlandet 4 gange - to gange i sverige sammen med bekendte af familien, en gang til tjekkiet med skolen og en gang i Norge, fordi min far styrdede ned fra 5 sal på et byggeri i Oslo.