Coronavirustråden version 2
Hov, det er da en nyhed? Er der Rushere blandt den ½million? 😀
#100: Uden at have læst hele den artikel, men vi i Danmark gør da det samme, med den vaccine der er ved at udvikles. Vi købte forsøgspersoner i andre lande til den
StultusX2 skrev (#103):
ENIG! Hvorfor læse noget som helst, når man allerede ved bedst... ♥2021♥
Vær sød, Stulle!
Kenkari skrev (#95):
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kvinde-idoemt-aars-faengsel-efter-men-black-demonstration
Spændende hvad der så kommer til at ske med de personer, der havde med dukken at gøre.
Jeg synes hun er en torsk, men 2 års fængsel er for hård en straf i min mening.
Det ekstra år lyder lidt voldsomt.
Så blev er barn med positiv test sendt i skole hos mig i dag. Det var ikke i min klasse, men jeg har nogle meget angste kolleger pt.
Jeg er så harmdirrende lige nu.
#106 Ah, hva?
Hvem sender et barn de ved er positiv i skole?!
StultusX2 skrev (#109):
#106 Ah-hva? Er det for dig selv eller folkesundheden, du dirrer?
Det ér altså bare ikke byldepest. Hvad end hysteriet siger.Mvh. en hvis moder jagtede mæslinger, da der var udbrud lokalt, tilbage i midt 80'erne 😮
Sød historie, Stulle, men min egen dreng blev smittet i hans institution. Det er bare ikke fedt at vide, at hele ens familie kan blive smittet, uanset farligheden af det.
#109 De skal da så meget anmeldes.
Godt nok gider jeg ikke være Corona hysterisk, men det er jo helt ude i skoven, at sende en unge man VED er positiv i skole.
Fint, hvis vi lige kan få statueret et eksempel - som med tossen der deler billeder af en brændende Statsminister, dukker eller opfordre til "at smadre byen" - eller kaster med sted efter politiet.
(Det skal siges, at jeg synes straffen er for hård, men det er sgu fint man lige sætter foden ned og siger, at det pis det gider vi altså ikke)
Nickell skrev (#111):
Sød historie, Stulle, men min egen dreng blev smittet i hans institution. Det er bare ikke fedt at vide, at hele ens familie kan blive smittet, uanset farligheden af det.
Men IKKE så sød som din, Nick'?
..ville egentlig bare komme med en lille observation omkring vira i 80'erne vs. nu om stunder.
Og Ja: MELD LØS! - allesammen! Det handler om rigets sikke&X¤#&¤..folkesundheden!
Og som Rushers.dk Skeptiker/Saseline-hat:
https://www.tv2east.dk/faxe/politiet-sigter-unge-efter-ulovlig-fest-paa-vandrehjem
Nej, det burde de unge jo ikke gøre! Og almen fornuft etc. MEN:
Ups?
Børnenes Statsminister.?

#114 Han er fantastisk 😀
Pigernes. Hun går ind for lemlæstelse af drengebørn, og diskriminationen af børns kønsdele er gennemført i strafferetten.
Vedr. knægten på billedet, så er det godt at læse, at han får massere af ros fra sine forældre ???
#116 - Hun er generelt ligeglad med børn og et helt igennem frygteligt og forfærdeligt menneske. Det der med at ville sætte turbo på tvangsfjernelser som hun har kørende er sygt, for der er ikke noget der peger i retning af at det er en god ide - men det er god hård kontant symbolpolitik. Hun er Socialdemokratiets Inger Støjberg
Emilsa skrev (#118):
#116 - Hun er generelt ligeglad med børn og et helt igennem frygteligt og forfærdeligt menneske. Det der med at ville sætte turbo på tvangsfjernelser som hun har kørende er sygt, for der er ikke noget der peger i retning af at det er en god ide - men det er god hård kontant symbolpolitik. Hun er Socialdemokratiets Inger Støjberg
Jeg har som lærer set mange familietragedie, hvor systemet trak smerten så langt ud, at man til sidste ikke kunne redde børnene.
Tvangsfjernelse kan redde disse børn tids nok, så de kan nå at få et godt liv. Selvfølgelig skal det ikke køre på automatik, men der står sagsbehandlere og skriger på lov til at sætte ind.