#12 Når du siger jeg skriver noget forkert, så synes jeg du skal tage og rette mig.
Det andet der er noget pjat. Vi er alle sammen godt klar over, at det skal laves af en elektriker og ingen her opfordre OP til at gøre det selv, men det er ikke forbudt at kende reglerne og ingen forsøger at uddanne nogen til elektrikere. Vi skrive netop alle sammen, at han skal tage fat i en elektriker.
Vi har trods alt altid kunne snakke om alt på DR og nu her på Rushsers. Så den der lidt for Karl smart holdning med, at jeg gider ikke fortælle jer noget fordi, at det rager ikke jer - den er ikke særligt imødekommende.
Så hvad er der forkert i det jeg skriver? At stærkstrømsbekendtgørelsen har skiftet navn til elsikkerhedsloven eller hvad den efterhånden kaldes eller at 2,5 mm^2 er for lidt til 16A, at jeg ikke har nævnt at der skal RCD foran de nye grupper og at tavlen naturligvis skal kunne håndtere det? (varmeberegninger og alt muligt jeg ikke kan huske i hovedet)
Selvfølgelig skal kontinuerlig belastning tages med i overvejelserne og vi ved også godt, at 75% reglen er erstattet af 70% reglen osv. Så vær nu lidt konstruktiv i stedet for den der affejende holdning 🙂
Jeg kan afsløre, at den lokale elektriker ikke altid ved bedst. Jeg har flere gange måtte rette den lokale, da det han stod og lukkede ud var direkte forkert.