#12 Det er desværre ikke ualmindeligt, at der skal presses ret meget på. Jeg kan dog godt se det fra begge sider: Der er virkelig nogle hypokondere i DK (ikke dig #0), så hvis alle skulle have den store tur hver gang, så ville det satme være dyrt.
Det er bare et selvforstærkende problem, da folk der rent faktisk så fejler nogen gange bliver sendt hjem med to panodil og et klap på skulderen.
For 20 år siden, da jeg fik min brugernavn, så måtte jeg efter mange måneder med voldsomme smerter (morfin flere gange dagligt for at holde det ud) selv traske ind på Hamlet og få lavet en scanning... og i kan nok selv gætte hvad den viste. 😕
#0 Hovedpine kan komme af rigtig meget - selv et håndled - lortet kan forplante sig hele vejen rundt i kroppen. Og du skal heller ikke glemme, at bare tanken om, at man er syg kan gøre en syg.
Bank i bordet og sørg for de får taget alle de blodprøver der skal til - og en gang til, hvis de allerede har gjort det. Har de checke dit stofskifte?
Min søster har været småsyg i nogle måneder og de kunne ikke finde ud af hvad det var indtil, at de gik op for en kvik læge, at de sgu da lige havde glemt at checke hendes stofskifte - som så viste sig at være helt i skoven.