Hvad er et instant red flag?

Dette emne har 22 svar fra 13 deltagere, og blev senest opdateret for 53m siden af Cancerman.

01/09/2026 kl. 15:11

Folk der ikke kan underbygge underlige ting er lidt belastende.

Men hey, min svigermor slynger glad om sig med "fakta", fordi det har en guru sagt til hende eller nogle af hendes alternative venner, alt fra Homoøopati, remote healing, englekort , at forskellige krystaller, sten osv. har forskellige virkning. Jeg prøvede på et tidspunkt at spørge hende til hvordan det så kan være det store prayer eksperiment fejlede når det har en virkning, det havde hun så ikke hørt om og "det er jo bare noget andet", og der er intet videnskabeligt der beviser de ting hun siger er fakta. Det kan blive lidt tungt.

Hun er dog lidt svær at slippe for, men jeg plejer at sige til hende at jeg til gengæld tror rigtig meget på placebo effekten, så plejer hun at blive at daske til mig, og rulle med øjnene.

01/09/2026 kl. 15:11#20

Folk der ikke kan underbygge underlige ting er lidt belastende.

Men hey, min svigermor slynger glad om sig med "fakta", fordi det har en guru sagt til hende eller nogle af hendes alternative venner, alt fra Homoøopati, remote healing, englekort , at forskellige krystaller, sten osv. har forskellige virkning. Jeg prøvede på et tidspunkt at spørge hende til hvordan det så kan være det store prayer eksperiment fejlede når det har en virkning, det havde hun så ikke hørt om og "det er jo bare noget andet", og der er intet videnskabeligt der beviser de ting hun siger er fakta. Det kan blive lidt tungt.

Hun er dog lidt svær at slippe for, men jeg plejer at sige til hende at jeg til gengæld tror rigtig meget på placebo effekten, så plejer hun at blive at daske til mig, og rulle med øjnene.

01/09/2026 kl. 20:38
😂1 #21

Snowball42 skrev (#20):

Men hey, min svigermor.

Rødt flag, lige der! Hvis du vil kende din bedre halvdels fremtid, så kig på hendes ophav...

Skynd dig ud, mens du kan! 😉

01/09/2026 kl. 20:38#21
😂1

Snowball42 skrev (#20):

Men hey, min svigermor.

Rødt flag, lige der! Hvis du vil kende din bedre halvdels fremtid, så kig på hendes ophav...

Skynd dig ud, mens du kan! 😉

01/09/2026 kl. 20:40

#21 True! 😀

01/09/2026 kl. 20:40#22

#21 True! 😀

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.