Hvad er et instant red flag?

Dette emne har 11 svar fra 8 deltagere, og blev senest opdateret for 1t 44m siden af StiX.

29/08/2026 kl. 18:58

Her tænker jeg ikke nødvendigvis på en du dater, er gift med eller noget. Men, bare folk du møder og snakker med.

For mig er det folk der ikke river toiletpapir over hvor hakkerne er, men bare river det som en anden psykopat.

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
29/08/2026 kl. 18:58#0

Her tænker jeg ikke nødvendigvis på en du dater, er gift med eller noget. Men, bare folk du møder og snakker med.

For mig er det folk der ikke river toiletpapir over hvor hakkerne er, men bare river det som en anden psykopat.

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
29/08/2026 kl. 19:34

Var jeg datingmarkedet, så er det sjovt at se hinanden an, når regningen kommer. Tilbyder hun at betale, hvert fald halvdelen, så ville hun være godkendt.

Det kommer selvfølgelig også an på, hvem der har inviteret på mad.

En partner uden styr på økonomien er et dårligt signal for mit vedkommende.

29/08/2026 kl. 19:34#1

Var jeg datingmarkedet, så er det sjovt at se hinanden an, når regningen kommer. Tilbyder hun at betale, hvert fald halvdelen, så ville hun være godkendt.

Det kommer selvfølgelig også an på, hvem der har inviteret på mad.

En partner uden styr på økonomien er et dårligt signal for mit vedkommende.

29/08/2026 kl. 20:26

Softice i en båd i stedet for en vaffel. 100% psykopat.

29/08/2026 kl. 20:26#2

29/08/2026 kl. 20:50

selvfed uden ironi, og uden moral.

29/08/2026 kl. 20:50#3

selvfed uden ironi, og uden moral.

30/08/2026 kl. 11:27

Deadlights skrev (#2):

I en båd? Hvor faen får man softice i en båd? 😀

30/08/2026 kl. 11:27#4

Deadlights skrev (#2):

I en båd? Hvor faen får man softice i en båd? 😀

30/08/2026 kl. 15:04

#4 De er begyndt at sige "båd" i stedet for "bæger" i et forsøg på at skjule det pykotiske. Men det virker ikke.

30/08/2026 kl. 15:04#5

#4 De er begyndt at sige "båd" i stedet for "bæger" i et forsøg på at skjule det pykotiske. Men det virker ikke.

30/08/2026 kl. 15:24
👍1 #6

Deadlights skrev (#5):

What? Det er endnu mere psykotisk at kalde et bærger for en båd 😮

30/08/2026 kl. 15:24#6
👍1

Deadlights skrev (#5):

What? Det er endnu mere psykotisk at kalde et bærger for en båd 😮

30/08/2026 kl. 16:34

Jeg er åbenbart psykopat... har spist adskillige softice i bæger (såvel som i vaffel).

30/08/2026 kl. 16:34#7

Jeg er åbenbart psykopat... har spist adskillige softice i bæger (såvel som i vaffel).

30/08/2026 kl. 17:13
👍1 #8

#7 Må indrømme jeg heller ikke lige kan se det psykopatiske i at bruge et bæger. 🙂

30/08/2026 kl. 17:13#8
👍1

#7 Må indrømme jeg heller ikke lige kan se det psykopatiske i at bruge et bæger. 🙂

30/08/2026 kl. 18:46

Jeg vil sige. Softice i et bæger er no go. Almindelig is er fint

30/08/2026 kl. 18:46#9

Jeg vil sige. Softice i et bæger er no go. Almindelig is er fint

30/08/2026 kl. 19:46

Psycho her.. Softice i bæger, med ekstra drys i bunden inden de hælder softice op. "Båd" det har jeg aldrig hørt, nok for længe siden jeg har været ude og få en softice.

Havde jeg været på dating markedet, så havde det været instant turn-off med en der ikke kan holde nallerne væk fra telefonen mens man spiser.

Kald mig gammel, men er jeg ude og spise med nogen, så forventer jeg samtale over bordet, ikke en med hovedet i telefonen. Heldigvis så har konen ikke sådan en dårlig vane, det samme med mine børn, min datter på 15 har normalt ingen gang telefonen med når vi tager ud og spiser. Det har min søn på 17 så heller ikke, men han er ikke den store fan af telefon i det hele taget.

30/08/2026 kl. 19:46#10

Psycho her.. Softice i bæger, med ekstra drys i bunden inden de hælder softice op. "Båd" det har jeg aldrig hørt, nok for længe siden jeg har været ude og få en softice.

Havde jeg været på dating markedet, så havde det været instant turn-off med en der ikke kan holde nallerne væk fra telefonen mens man spiser.

Kald mig gammel, men er jeg ude og spise med nogen, så forventer jeg samtale over bordet, ikke en med hovedet i telefonen. Heldigvis så har konen ikke sådan en dårlig vane, det samme med mine børn, min datter på 15 har normalt ingen gang telefonen med når vi tager ud og spiser. Det har min søn på 17 så heller ikke, men han er ikke den store fan af telefon i det hele taget.

30/08/2026 kl. 21:32

#10 fuck jeg håber det er mine børn om 10 år! Vil gøre hvad jeg kan for at holde telefoner og hjernesmeltende doomscrolling på tictoc ude af deres liv så længe som muligt!
Godt arbejde!

Og helt enig. Det er absolut det største røde flag fra min side!

30/08/2026 kl. 21:32#11

#10 fuck jeg håber det er mine børn om 10 år! Vil gøre hvad jeg kan for at holde telefoner og hjernesmeltende doomscrolling på tictoc ude af deres liv så længe som muligt!
Godt arbejde!

Og helt enig. Det er absolut det største røde flag fra min side!

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.