T-shirts til store fyre

Dette emne har 20 svar fra 8 deltagere, og blev senest opdateret for 1t 28m siden af Kraben.

07/09/2026 kl. 09:21

Kenkari skrev (#19):

Kraben skrev (#18):

Eller så måske alligevel ikke.. De får godt nok ikke særlig gode anbefalinger på trustpilot. Kina varer og dårlig kundebehandling. Jeg må kigge videre.

Det er meget lidt der efterhånden ikke er kinavarer. Jeg synes den var fin til prisen

True that. Det er lidt hit eller miss. Har før bestilt underhyllere som virkede rigtig fine, men de kom i 3 forskellige størrelser og slet ikke i den forventede kvalitet. Gad ikke engang brokke mig over det, men de røg blot i skraldespanden.. 🙂

Jeg har bestilt fra North Latitude hvor de har "long" tshirts. Må se om det er noget og så får Breeze måske chancen en anden gang.

Tak for inputs 🙂

07/09/2026 kl. 09:21#20

Kenkari skrev (#19):

Kraben skrev (#18):

Eller så måske alligevel ikke.. De får godt nok ikke særlig gode anbefalinger på trustpilot. Kina varer og dårlig kundebehandling. Jeg må kigge videre.

Det er meget lidt der efterhånden ikke er kinavarer. Jeg synes den var fin til prisen

True that. Det er lidt hit eller miss. Har før bestilt underhyllere som virkede rigtig fine, men de kom i 3 forskellige størrelser og slet ikke i den forventede kvalitet. Gad ikke engang brokke mig over det, men de røg blot i skraldespanden.. 🙂

Jeg har bestilt fra North Latitude hvor de har "long" tshirts. Må se om det er noget og så får Breeze måske chancen en anden gang.

Tak for inputs 🙂

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.