Gamle Quake 3 CTF demoer med bl.a. Vanished Souls - nu på YT.

Dette emne har 12 svar fra 5 deltagere, og blev senest opdateret for 2t 39m siden af Cancerman.

11/08/2026 kl. 09:31

Jeg faldt over en DVD gamle Q3 demoer under en oprydning i skuret og har smidt nogle stykker på Youtube. I anledning af Quake's 30 års fødselsdag 🙂

Nostalgi:
https://www.youtube.com/@winzquake

Benyt evt. playlisterne.

Dette svar blev ændret 1d 14t siden af Winz.

11/08/2026 kl. 09:31#0

Jeg faldt over en DVD gamle Q3 demoer under en oprydning i skuret og har smidt nogle stykker på Youtube. I anledning af Quake's 30 års fødselsdag 🙂

Nostalgi:
https://www.youtube.com/@winzquake

Benyt evt. playlisterne.

11/08/2026 kl. 23:16

Fedt 😁 tænkt nok det var det du pille ved.
Det bedste CTF klan vi havde i DK.
Warhead NiTroX fik mig ind i quake. Stadigvæk gode venner med warhead den dag i dag. (RIP Nitte)

11/08/2026 kl. 23:16#1

Fedt 😁 tænkt nok det var det du pille ved.
Det bedste CTF klan vi havde i DK.
Warhead NiTroX fik mig ind i quake. Stadigvæk gode venner med warhead den dag i dag. (RIP Nitte)

12/08/2026 kl. 06:59

Ja jeg ville forsøge at lave noget re-make Souls highlight video, men kunne ikke få q3mme til at virke ordentligt - jeg vil forsøge mig med WolfcamQL i stedet.

Ja det var sgu gode tider. Jeg husker slet ikke vi spillede SÅ mange kampe (der er ca. 700 demoer på den dvd lol - dog de fleste fra public servere).

Cool, hvordan går det med Warhead ? Og ved du hvordan det går med nogle af de andre ? Jeg husker det som Souls stoppede ret pludseligt og kontakten forsvandt, jeg husker bare ikke hvorfor. Klanen HA husker jeg heller ikke.
Jeg håbede der var lidt flere fra dengang, aktive herinde.
Hvad skete der med Nitte - det har jeg ikke hørt noget om ?

12/08/2026 kl. 06:59#2

Ja jeg ville forsøge at lave noget re-make Souls highlight video, men kunne ikke få q3mme til at virke ordentligt - jeg vil forsøge mig med WolfcamQL i stedet.

Ja det var sgu gode tider. Jeg husker slet ikke vi spillede SÅ mange kampe (der er ca. 700 demoer på den dvd lol - dog de fleste fra public servere).

Cool, hvordan går det med Warhead ? Og ved du hvordan det går med nogle af de andre ? Jeg husker det som Souls stoppede ret pludseligt og kontakten forsvandt, jeg husker bare ikke hvorfor. Klanen HA husker jeg heller ikke.
Jeg håbede der var lidt flere fra dengang, aktive herinde.
Hvad skete der med Nitte - det har jeg ikke hørt noget om ?

12/08/2026 kl. 07:47

Jeg kan huske det som om I spiller hele tiden. Jeg var mere optaget af RA3. Anyway warhead har det fint, vi ses et par gange om året. Nitte døde desværre i en bil ulykke for mange år siden. Han var sgu et godt menneske. Når han ringet og sagde der var LAN så kom jeg over, også selv om jeg boet i Aalborg og måtte køre 250km.
Jeg spillet noget RA3 med talsa og mødet ham kun en gang eller 2 ved noget LAN. Samme med keyser, resten kendt jeg ikke.
Men tror jeg har en video med souls liggende. Noget highlights.

12/08/2026 kl. 07:47#3

Jeg kan huske det som om I spiller hele tiden. Jeg var mere optaget af RA3. Anyway warhead har det fint, vi ses et par gange om året. Nitte døde desværre i en bil ulykke for mange år siden. Han var sgu et godt menneske. Når han ringet og sagde der var LAN så kom jeg over, også selv om jeg boet i Aalborg og måtte køre 250km.
Jeg spillet noget RA3 med talsa og mødet ham kun en gang eller 2 ved noget LAN. Samme med keyser, resten kendt jeg ikke.
Men tror jeg har en video med souls liggende. Noget highlights.

12/08/2026 kl. 08:13

Jeg husker nok generelt ikke så meget fra dengang lol.

Nå trist at høre med Nitte, du har helt ret, han virkede som et dejlig menneske. Jeg er lidt ærgelig idag over jeg aldrig fik mødt nogle af dem irl.

Du må hilse Warhead mange gange - du kan jo sende linket til ham, måske han vil synes det er sjovt at se 🙂
Sig endelig til hvis du finder den video, hvis det er en anden end den der ligger på YT.

12/08/2026 kl. 08:13#4

Jeg husker nok generelt ikke så meget fra dengang lol.

Nå trist at høre med Nitte, du har helt ret, han virkede som et dejlig menneske. Jeg er lidt ærgelig idag over jeg aldrig fik mødt nogle af dem irl.

Du må hilse Warhead mange gange - du kan jo sende linket til ham, måske han vil synes det er sjovt at se 🙂
Sig endelig til hvis du finder den video, hvis det er en anden end den der ligger på YT.

12/08/2026 kl. 08:44

Jeg tror sgu faktisk jeg var på try-out i Souls på et tidspunkt. Endte med at spille CTF med MasterBlasters.eu fra Tyskland med ibo + crew.

Gode tider, men Quake Live i dag kan stadig. Ligesom at cykle 😉

12/08/2026 kl. 08:44#5

Jeg tror sgu faktisk jeg var på try-out i Souls på et tidspunkt. Endte med at spille CTF med MasterBlasters.eu fra Tyskland med ibo + crew.

Gode tider, men Quake Live i dag kan stadig. Ligesom at cykle 😉

12/08/2026 kl. 09:06

Hvad var dit nick ? Jeg ved faktisk ikke hvor lang tid Souls eksisterede før jeg kom til. Er der nogen der ved hvorfor de blev opløst ?
Jeg husker forbindelsen til Tyskland altid var sindsyg ringe.

Jeg har kigget lidt på diverse Quake Live server lister og in-game server browser, men kan ikke rigtig finde nogen aktive CTF servere.

12/08/2026 kl. 09:06#6

Hvad var dit nick ? Jeg ved faktisk ikke hvor lang tid Souls eksisterede før jeg kom til. Er der nogen der ved hvorfor de blev opløst ?
Jeg husker forbindelsen til Tyskland altid var sindsyg ringe.

Jeg har kigget lidt på diverse Quake Live server lister og in-game server browser, men kan ikke rigtig finde nogen aktive CTF servere.

12/08/2026 kl. 10:34

Det samme som her tror jeg. Skiftede dog til tider nick, bare for at der skulle ske noget nyt. Hvis ikke Mart33N, så Lowr1der.

Det var nok henimod slutningen. Jeg husker egentlig ikke hvorfor jeg var i betragtning, kun at det gik godt i de par PCWs jeg fik spillet med i.

Ah, jeg spiller kun CA, så aner ikke om der er gang i CTF længere 😕

12/08/2026 kl. 10:34#7

Det samme som her tror jeg. Skiftede dog til tider nick, bare for at der skulle ske noget nyt. Hvis ikke Mart33N, så Lowr1der.

Det var nok henimod slutningen. Jeg husker egentlig ikke hvorfor jeg var i betragtning, kun at det gik godt i de par PCWs jeg fik spillet med i.

Ah, jeg spiller kun CA, så aner ikke om der er gang i CTF længere 😕

12/08/2026 kl. 15:54

...Proximus fra Clan Dots (RA3) er her stadig 🙂

12/08/2026 kl. 15:54#8

...Proximus fra Clan Dots (RA3) er her stadig 🙂

12/08/2026 kl. 19:15

Jow, jow, der er stadigvæk nogle få RA3 spiller tilbage, som spiller CA.

12/08/2026 kl. 19:15#9

Jow, jow, der er stadigvæk nogle få RA3 spiller tilbage, som spiller CA.

12/08/2026 kl. 20:47

Totalt noob spørgsmål: CA?

12/08/2026 kl. 20:47#10

Totalt noob spørgsmål: CA?

12/08/2026 kl. 21:19

Clan Arena. Er det eneste der er tilbage i quakelive.

12/08/2026 kl. 21:19#11

Clan Arena. Er det eneste der er tilbage i quakelive.

12/08/2026 kl. 21:20

#11 Ahhh OK 🙂

12/08/2026 kl. 21:20#12

#11 Ahhh OK 🙂

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.