#15 Haha, jeg brugte et hjerter 2 kort og bad ChatGPT lave det om til en Black Lotus. Jeg havde regnet med at blive busted lidt hurtigere pga. den lidt fucked up tekst 🙂
Flaske-fucking-bon
#19 Jeg havde ikke læst teksten. Ain't nobody got time for that.😅
#17 tak for den kamp du tager, har selv overvejet noget i samme dur.
Har vidst dem reglerne fra dansk retur system som faktisk er rimeligt klare ... Bare ikke altid de føler de har tid til det, hvilket dog i min verden er et "deres" problem og ikke et "mit" problem...
#21 De skal ikke gøre deres problem til vores problem. Længere er den ikke.
Fuck i helvede! Jeg er i butikken. Holder hånden om sedlerne i lommen. Minder mig om at jeg har flaskeboner, så jeg går til en kasse i stedet. Og kommer selvfølgelig ud af butikken stadig med flaskeboner i lommen! Fuck jeg er en idiot!
I går : Så står jeg der ved kassen og ikke kan finde bonnen, og fandenme om kunden bag mig ikke siger 'den har jeg her, værsgo - den sad i automaten.
Vildt nok.
#7 Jeg kan huske jeg leget med en Black Lotus fra magic the gathering, helt tilbage i midt 90èrne. Var ikke mit kort, men kortet var godt brugt. Vi tænkt sgu ikke meget over det den gang.
#25 Hvis alle havde tænkt over det dengang, så ville kortet ikke være nær så meget værd i dag.:)