Som en der er konisk hysterisk ængstelig over parkeringsskader, så kan jeg næsten ikke tåle at læse jeres indlæg, men er samtidig helt ufattelig nysgerrig på at høre mere.
Nuvel, jeg er glad for min bil og passer godt på den fordi den udover at være en brugsgenstand også giver mig stor glæde når jeg betragter den i pæn stand. Måske fordi så meget andet i mit liv er noget rod, så er bilen undtagelsen 🙂
#0 Måske ikke statistisk umuligt, men i hvert fald en voldsom ændring. Har du tænkt over om du har ændret adfærd som kan forklare de mange skader? Eller måske er din nye bil ganske enkelt så meget større/bredere end den gamle, at bilkabuler bare ses oftere da afstanden til de andre er mindre.
#1 Det er svært at holdt langt væk fra nogle i københavn disse dage. Jeg bor lige uden for KBH og tager nærmest aldrig bilen ind længere. Man kan alligevel ikke finde plads i andet end enormt dyre parkeringshuse, som ikke nødvendigvis er lige der hvor man skal til. Dog vil jeg sige, at man bør prøve parkeringshuset af i CHP BLOX som automatisk 'suger' din bil ned i et automatiseret anlæg. Meget Japan'ish. https://www.blox.dk/praktisk-info/parkering/
#2 .... ved ikke hvad jeg skal sige. 25? For real? Det er jo absurd. Historien om en der jo må ødelægge egen bil, blot for at lave skade på din er vanvittig. Kan du fortælle mere? Jeg er enormt nysgerrig på dine oplevelser.
#3 Synes det er underligt at der ikke har flere biler med dashcams og 'sentry mode' som standard, da meget, hvis ikke alt, af grejet jo er i bilerne som du selv skriver.