Når nu vi snakker om underlige ting man kan købe på nettet

Dette emne har 4 svar fra 3 deltagere, og blev senest opdateret for 1år siden af Paybacktime.

16/02/2025 kl. 19:39

Så stikker det her sgu da helt af

https://www.facebook.com/reel/548699280814099

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
16/02/2025 kl. 19:39#0

Så stikker det her sgu da helt af

https://www.facebook.com/reel/548699280814099

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
16/02/2025 kl. 21:26

Den køber du bare....
Der er så mange mærkelig ting man kan købe. Man fatter ikke, at meget af det overhovedet kan blive produceret.

16/02/2025 kl. 21:26#1

Den køber du bare....
Der er så mange mærkelig ting man kan købe. Man fatter ikke, at meget af det overhovedet kan blive produceret.

16/02/2025 kl. 22:29

Det er lidt for low tech. Jeg forestiller mig et mega avanceret japansk toilet med kameraer nede i kummen, så man bagefter kan se hele showet i slow motion fra flere forskellige vinkler.

I ain't got time to bleed
16/02/2025 kl. 22:29#2

Det er lidt for low tech. Jeg forestiller mig et mega avanceret japansk toilet med kameraer nede i kummen, så man bagefter kan se hele showet i slow motion fra flere forskellige vinkler.

17/02/2025 kl. 14:18

#1 ...og streamer det live på youtube

17/02/2025 kl. 14:18#3

#1 ...og streamer det live på youtube

17/02/2025 kl. 14:41

#2 YouTube? Hell no, jeg laver en betalingsside! Folk skal betale for det (bogstavelige) lort ??

17/02/2025 kl. 14:41#4

#2 YouTube? Hell no, jeg laver en betalingsside! Folk skal betale for det (bogstavelige) lort ??

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.