Apex Legends Sæson 30 nærmer sig.

Dette emne har 2 svar fra 2 deltagere, og blev senest opdateret for 2t 31m siden af NightBreaker.

Af NightBreaker · 03.08.2026 07:29 · Indsendt af NightBreaker

Apex Legends Sæson 30 starter tirsdag – og det er faktisk ret vildt

På tirsdag den 4. august kl. 19:00 dansk tid går Apex Legends ind i Sæson 30. Bare lige stop op et øjeblik og tænk over det – sæson 30!

Da Apex Legends udkom tilbage i 2019, var der nok ikke mange, der havde forestillet sig, at spillet stadig ville være så populært syv år senere og nu stå klar med sin tredivte sæson. Det siger alligevel noget om, hvor stærkt spillet har formået at holde sig relevant gennem årene.

Den nye sæson byder blandt andet på en større omarbejdning af Bloodhound, ændringer til Battle Pass-systemet og en række balancejusteringer, som uden tvivl kommer til at skabe debat blandt spillerne de første dage.

Opdateringen kan typisk downloades 1-2 timer før lanceringen, så det kan være en god idé at være klar i god tid, hvis du vil hoppe direkte ind, når serverne åbner.

Som altid er alle velkomne til at kigge forbi Rushers Discord på dagen, hvor undertegnet er klar. Uanset om du er veteran, lige er vendt tilbage til Apex eller bare er nysgerrig på den nye sæson, så er du mere end velkommen til at være med, når vi hopper ind og ser, hvad Sæson 30 har at byde på.

Vi ses i Outlands!

03/08/2026 kl. 07:32

Jeg har været med siden dag et. Jeg spiller dog på Xbox.

Mine favoritter: Jeg har haft lange perioder, hvor jeg spillede som Mirage og Caustic. For tiden er det Crypto.

Er han optaget, så bliver det Lifeline. Hun er essentiel på ethvert hold.

03/08/2026 kl. 07:32#1

Jeg har været med siden dag et. Jeg spiller dog på Xbox.

Mine favoritter: Jeg har haft lange perioder, hvor jeg spillede som Mirage og Caustic. For tiden er det Crypto.

Er han optaget, så bliver det Lifeline. Hun er essentiel på ethvert hold.

03/08/2026 kl. 07:50

#1 Det bliver spændende med det rework af Bloodhound. Jeg spiller meget Loba, og der er også et lidt buff til hende, og eller er Axle, og Lifeline også nogle jeg spiller meget.

03/08/2026 kl. 07:50#2

#1 Det bliver spændende med det rework af Bloodhound. Jeg spiller meget Loba, og der er også et lidt buff til hende, og eller er Axle, og Lifeline også nogle jeg spiller meget.

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.