Guardians 3, Indy 5 og Transformers!
[Læs hele nyheden her: Masser af filmtrailers til weekenden]
Der kommer til at være all the feels forbundet med den Indiana Jones film, tror jeg. Men glæder mig.
Der kommer til at være all the feels forbundet med den Indiana Jones film, tror jeg. Men glæder mig.
transformers ser jeg nok ikke. GoG 3 ser jeg nok, har ikke set traileren endnu. Indy 5 har set noget af traileren, skal nok se den men ikke i bio eller lign.
transformers ser jeg nok ikke. GoG 3 ser jeg nok, har ikke set traileren endnu. Indy 5 har set noget af traileren, skal nok se den men ikke i bio eller lign.
Skal ind og se gotg3 og måske indy. De andre hopper jeg over. Sidste bif film i år for mig bliver nok avatar 2.
Skal ind og se gotg3 og måske indy. De andre hopper jeg over. Sidste bif film i år for mig bliver nok avatar 2.
NightBreaker skrev (#3):
Jeg er spændt på om avatar 2 bliver en succes eller flopper, den skal satme sælge mange billetter for at tjene sig hjem igen.
NightBreaker skrev (#3):
Jeg er spændt på om avatar 2 bliver en succes eller flopper, den skal satme sælge mange billetter for at tjene sig hjem igen.
Indiana Jones Spear of Destiny? vs Dial of Destiny?
Dette svar blev ændret 3 år siden af hausner.
Indiana Jones Spear of Destiny? vs Dial of Destiny?
Dette svar blev ændret 3 år siden af hausner.
Det ligner lort hele bundtet.
Det ligner lort hele bundtet.
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.