Jeg har nu lyttet til jeres episode nr. 4 i et par timer. Først og fremmest synes jeg at det som udgangspunkt er et godt match jer imellem, da det virker til at i har forskellige synspunkter, hvilket giver en god debat. Emnerne i har tænkt jer at drøfte er også ganske underholdende at lytte til.
Jeg savner dog en hel del mere struktur. Jeg går ud fra at i har en eller anden form for dagsorden som i ønsker at rende igennem, hvad enten det blot er "backlog", eller om der er flere punkter / underpunkter på. Her kunne det ligeledes være glimrende, hvis en af jer vil agerer ordstyrer, så i undgår at samtalen derailer i alle mulige retninger, så som snak om xfaktor og alt mulig andet "støj". Jeg oplevede flere gange, at i bruger tid på en beskrive hvile rammer / kriterier i ønsker at tale ud fra, hvorefter samtalen derailer til noget der ikke har med emnet at gøre, hvorefter i forsøger at samle op og giver jer til at gentage / opsummere rammer / kriterier igen, hvorefter det kører i ring en række gange indtil emnet rent faktisk bliver berørt.
Når først i kommer i gang med en god og relevant dialog, er det super at høre på. Desværre er der efter min mening alt for meget ligegyldig snak / støj om alt muligt andet end det som interessant at høre. Jeg forestiller mig at der uden problemet kunne skæres 2/3 ligegyldigt fra med lidt "mødeledelse". Hvis i formår at optimere på dette, er det helt sikkert noget jeg vil lytte mere til. Alternativt er jeg ret sikker på at jeg kører død i det, desværre.
Håber det kan bruges til noget 🙂