Hvornår har de meldt ud at betaen ville vare længere end den angivne periode? Husker jeg ikke lige.
Personligt kunne jeg også godt have tænkt mig en længere periode, så man fik tid til at afprøve flere ting m.v., men jeg forstår også at de gerne vil have ro til at pudse de sidste detaljer af inden launch. Og får de ligeså god/meget feedback som sidste gang, så får de også travlt med at udrydde flest mulig fundne bugs m.v. inden launch.
+1 Jeg kender heller ikke en beta, hvor man har fået lov at beholde progress.
Har du nogen at spille med? Ellers er du naturligvis velkommen til at joine os andre og spille med os, eller bare hvis du har spørgsmål som vi måske kan hjælpe hinanden med.
Alle deres officielle content creators siger det er muligt, og det stemmer også fint med Steams officielle refund politik med 2 timer game time/14 dage efter start af spil. Hvis du vil være 120% sikker, så kan du spørge Steam Kundesupport.
Beta versionen du får adgang til er en stand alone, således at timer du spiller i betaen ikke bliver registreret på din preorder version. Betaen er også 12 dage, så du skulle også fint ramme tidsrammen.