New World - Beta

10/09/2021 kl. 11:11 #120

var der blevet fundet ud af hvor engelsk skrivende EU'ere samles? hvilken server?

11/09/2021 kl. 21:22 #121

Har lige prøvet lidt beta - virker interessant.
Hvad kommer der af danske guilds?

12/09/2021 kl. 11:45 #122

SturmWolf, jeg er nogen andre starter et Dansk Kompagni op som kommer til at hedde:
Dansk Vestindisk Co.

lige P.t. er vi ikke 100% på server valg, da vi ikke kan være sikre på hvad serverne hedder ved launch.
Nogle af os har snakket om at vælge Mareuder fatcion. men det melder vi ud inden launch.

jeg tænker vi laver en helt ny Tråd her inden Realese.

Vi har egen Discord(vi er stadig ved at lære hvad Discord kan) som i er velkomne på.
https://discord.gg/4RdZkVjp

12/09/2021 kl. 12:29 #123

Carl skrev (#122):

SturmWolf, jeg er nogen andre starter et Dansk Kompagni op som kommer til at hedde:
Dansk Vestindisk Co.

lige P.t. er vi ikke 100% på server valg, da vi ikke kan være sikre på hvad serverne hedder ved launch.
Nogle af os har snakket om at vælge Mareuder fatcion. men det melder vi ud inden launch.

jeg tænker vi laver en helt ny Tråd her inden Realese.

Vi har egen Discord(vi er stadig ved at lære hvad Discord kan) som i er velkomne på.
https://discord.gg/4RdZkVjp

Er også på ved realese og med i guilden 🙂

@woooot kom og vær med 🙂

Nobody is perfect, and i'm nobody.
12/09/2021 kl. 13:01 #124

kongkim skrev (#123):

Er også på ved realese og med i guilden 🙂

@woooot kom og vær med 🙂

Det er bare max i orden:P

Vi håber helt klart der er flere der er klar. tænker hvis alle er klar fra sidste og denne beta kunne vi godt blive 20+ også skal vi bare rekrutere bogle flere members.

12/09/2021 kl. 18:35 #125

Har prøvet et par timer her i weekenden og der kunne da godt gå hen og blive sjovt 🙂

13/09/2021 kl. 03:23 #126

Cancerman skrev (#125):

Har prøvet et par timer her i weekenden og der kunne da godt gå hen og blive sjovt 🙂

Du er yderst velkommen til at joine os og tage nogle venner med.

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Sessionen blev sat på pause af serveren.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.