ZX Spectrum Next (K2)

Dette emne har 4 svar fra 3 deltagere, og blev senest opdateret for 1år siden af Paybacktime.

04/08/2024 kl. 22:14

Lige en finger i jorden herinde, om der mon er en Rusher, der er interesseret i en ZX Spectrum Next (fra Kickstarter 2)? Kassen er åbnet men maskinen er 100% ubrugt. Må bare konstatere efter et lille år, at tiden ikke er der.

I første omgang vil jeg bare høre om der er interesse og i så fald bare DM mig. Så kan vi tale pris bagefter, men det vil være noget i tråd med hvad den koster på Ebay minus en passende Rusher rabat.

I ain't got time to bleed
04/08/2024 kl. 22:14#0

Lige en finger i jorden herinde, om der mon er en Rusher, der er interesseret i en ZX Spectrum Next (fra Kickstarter 2)? Kassen er åbnet men maskinen er 100% ubrugt. Må bare konstatere efter et lille år, at tiden ikke er der.

I første omgang vil jeg bare høre om der er interesse og i så fald bare DM mig. Så kan vi tale pris bagefter, men det vil være noget i tråd med hvad den koster på Ebay minus en passende Rusher rabat.

01/03/2025 kl. 11:16

Hej vil høre om du stadig har din spectrum next
Hvis du har hvad vil du sælge den for
Mvh Bjarke

01/03/2025 kl. 11:16#1

Hej vil høre om du stadig har din spectrum next
Hvis du har hvad vil du sælge den for
Mvh Bjarke

01/03/2025 kl. 18:42

Jeg har den stadig (og den er stadig ubrugt). Samme prisprincip som jeg nævnte i #0 (Ebay minus Rushers rabat): 2.500 + forsendelse

01/03/2025 kl. 18:42#2

Jeg har den stadig (og den er stadig ubrugt). Samme prisprincip som jeg nævnte i #0 (Ebay minus Rushers rabat): 2.500 + forsendelse

01/03/2025 kl. 20:11

#1: Jeg forstår det ikke, for jeg så hans konto, men det ligner den er slettet igen

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
01/03/2025 kl. 20:11#3

#1: Jeg forstår det ikke, for jeg så hans konto, men det ligner den er slettet igen

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
01/03/2025 kl. 20:57

#2 Hm ja. "Anonym" der betyder vist slettet konto. Oh well 😀

01/03/2025 kl. 20:57#4

#2 Hm ja. "Anonym" der betyder vist slettet konto. Oh well 😀

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.