S: IKEA Bekant hæve/sænke bord

Dette emne har 6 svar fra 6 deltagere, og blev senest opdateret for 3år siden af Paybacktime.

17/06/2023 kl. 14:33

Dette bord i farven vist herover (120 x 80 cm). Købt i august 2021 (kvittering haves), står rigtig pænt og fungerer upåklageligt. Koster 3.699,- nyt hos IKEA lige nu. Rusher-pris 1.000,-.

Skal hentes i Haslev. Bordpladen kan tages af under transport (og skal muligvis nok for overhovedet af få bordet ud af kontoret).

I ain't got time to bleed
17/06/2023 kl. 14:33#0

Dette bord i farven vist herover (120 x 80 cm). Købt i august 2021 (kvittering haves), står rigtig pænt og fungerer upåklageligt. Koster 3.699,- nyt hos IKEA lige nu. Rusher-pris 1.000,-.

Skal hentes i Haslev. Bordpladen kan tages af under transport (og skal muligvis nok for overhovedet af få bordet ud af kontoret).

18/06/2023 kl. 14:03

Se, hvis du nu leverede, så var jeg MEGET interesseret 🙂

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
18/06/2023 kl. 14:03#1

Se, hvis du nu leverede, så var jeg MEGET interesseret 🙂

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
18/06/2023 kl. 19:07

Forkert farve iht. bord pladen. ellers var jeg også inreresseret.

18/06/2023 kl. 19:07#2

Forkert farve iht. bord pladen. ellers var jeg også inreresseret.

20/06/2023 kl. 12:32

Farven spiller ikke sammen og bordets bredde er lige i underkanten. En skam, står også og mangler et kontorbord til kærsten.

20/06/2023 kl. 12:32#3

Farven spiller ikke sammen og bordets bredde er lige i underkanten. En skam, står også og mangler et kontorbord til kærsten.

20/06/2023 kl. 14:09

Spørgsmål til #0.
Måske hjælp til mulige købere.

Er det muligt på en rimelig nem måde at skifte bordpladen.

Har lige set i samlevejledningen, og jeg synes det ser ok nemt ud at skrue anden bordplade på.

Så det måske en nem måde at få hæve/sænkedelen.

"Et rush om dagen. Holder facebook fra døren."
20/06/2023 kl. 14:09#4

Spørgsmål til #0.
Måske hjælp til mulige købere.

Er det muligt på en rimelig nem måde at skifte bordpladen.

Har lige set i samlevejledningen, og jeg synes det ser ok nemt ud at skrue anden bordplade på.

Så det måske en nem måde at få hæve/sænkedelen.

"Et rush om dagen. Holder facebook fra døren."
20/06/2023 kl. 16:41

Hvis du nu var i området nær Aarhus, så havde jeg nok købt den 😉

Vores nuværende hæve/sænkebord på kontoret er ca. 200 cm x 80 cm og det er lige i overkanten 😛

Dette svar blev ændret 3år siden af Mikaa.

"Help me, Premature Ejaculation Man!" Premature Ejaculation Man: "I'm coming!"
20/06/2023 kl. 16:41#5

Hvis du nu var i området nær Aarhus, så havde jeg nok købt den 😉

Vores nuværende hæve/sænkebord på kontoret er ca. 200 cm x 80 cm og det er lige i overkanten 😛

Dette svar blev ændret 3år siden af Mikaa.

"Help me, Premature Ejaculation Man!" Premature Ejaculation Man: "I'm coming!"
20/06/2023 kl. 20:46

#3 Bordpladen og understellet er to separate varenumre fra IKEA, så jeg vil bestemt tro, at man kan sætte en anden på. Og bordpladen er den billigste del.

20/06/2023 kl. 20:46#6

#3 Bordpladen og understellet er to separate varenumre fra IKEA, så jeg vil bestemt tro, at man kan sætte en anden på. Og bordpladen er den billigste del.

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.