The Kings Man - "Coming of age" versionen af Kingsman-filmene. Damn, den var dårlig. Jeg kunne overhovedet ikke holde mig vågen selvom jeg egentlig er fan af Ralph Fiennes og var godt underholdt af de foregående 2. Men Ralphie rammer den slet ikke her og humoren fra de foregående kan jeg heller ikke se. Jeg kedede mig faktisk lidt i action sekvenserne. De 6.5 i rating på IMDB er overrated synes jeg.
House of Gucci - Jeg havde store forventninger her. Det er jo Ridley Scott. Jeg var egentlig fint underholdt hele vejen igennem. Jeg kendte ikke historien om Gucci-familien, så slutningen var ganske overraskende. 6/10.
Nightmare Ally - Igen store forventninger herfra når Guillermo del Toro sidder bag rattet og med et sindsygt cast. Man skal være meget Film Noire fan for at være med her. Filmen er laaang tid om at komme igang. Den første time er ren atmosfære- og stemningsopbygning og Man ved ikke helt hvor det skal føre hen. Derfra kommer der lidt mere handling den bliver ret spændende. Jeg tror den lider lidt under at der er SÅ mange kendte med, for udover Bradley Cooper er der ikke tid til at de kan få screentime nok til at brænde igennem på lærredet. Ikke desto mindre var den spændende selvom jeg havde luret slutningen. 7/10.
Four hours at the Capitol - Dokumentar om angrebet på det hvide hus set først fra angrebets side og efterfølgende fra forsvarets side. Vildt gribende fortælling og spændingen er helt i top. Alle bør se den 9/10
Eternals - Enig med PaypackTime udover at det er en man skal hvis man er fan. Det behøver man sgu ikke 2/10.
Centervagt - Blaah. 1/10