Jeg har lige set...filmtråden

Dette emne har 1221 svar fra 69 deltagere, og blev senest opdateret for 2t 7m siden af Snowball42.

15/08/2026 kl. 22:32
❤️1 #1220

Fik lige genset Good Will Hunting, den har jeg efterhånden fået set nogle gange over årene, den har vel 30 års jubilæum næste år. Men stadig en fantastisk god film.

15/08/2026 kl. 22:32#1220
❤️1

Fik lige genset Good Will Hunting, den har jeg efterhånden fået set nogle gange over årene, den har vel 30 års jubilæum næste år. Men stadig en fantastisk god film.

16/08/2026 kl. 21:58

Har i de seneste uger fået set flere film end jeg næsten har det seneste halve år. Her til aften fik jeg set Tom Clancys Jack Ryan Ghost War. Det føltes lidt som forlængelse af serien fra jeg gik i stå med den. Det var godt nok en plot fattig film, hvor første del nærmest føltes som en lang reklame film for Emirates, Dubai (Og en masse reklame for hvad der kan opleves, Uber Eats, Cisco and what not. Nåe ja, og så føltes det næsten værre end den type film normalt er med at glemme at geværer løber tør for skud indimellem. =)

Jeg var ikke imponeret. 3/10

16/08/2026 kl. 21:58#1221

Har i de seneste uger fået set flere film end jeg næsten har det seneste halve år. Her til aften fik jeg set Tom Clancys Jack Ryan Ghost War. Det føltes lidt som forlængelse af serien fra jeg gik i stå med den. Det var godt nok en plot fattig film, hvor første del nærmest føltes som en lang reklame film for Emirates, Dubai (Og en masse reklame for hvad der kan opleves, Uber Eats, Cisco and what not. Nåe ja, og så føltes det næsten værre end den type film normalt er med at glemme at geværer løber tør for skud indimellem. =)

Jeg var ikke imponeret. 3/10

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.