Cyberpunk 2077 i nyhederne i Night City

De fleste af jer har nok set det, men vi skal selvfølgelig også have en nyhed omkring det her på Rushers.

Cyberpunk patch 1.2 er på vej, og en del af indholdet er nu meldt ud i en noget kreativ version på den officielle side her.

Og inden de kritiske røster buldrer deruda’, så er det værd at bemærke, at de fulde patchnotes selvfølgelig vil blive frigivet sammen med patchen. Ovenstående link indeholder kun info om nogle få QoL forbedringer præsenteret på en mere spiselig måde.

Og hvis du, som undertegnede, holder meget at spillet, så kan det anbefales at besøge r/LowSodiumCyberpunk på Reddit. Her er tonen generelt mere positiv.

Forside Fora Cyberpunk 2077 i nyhederne i Night City

Currently, there are 0 users and 0 guests visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    ElSenator
    Rusher
    Offline

    De fleste af jer har nok set det, men vi skal selvfølgelig også have en nyhed omkring det her på Rushers. Cyberpunk patch 1.2 er på vej, og en del af
    [Læs hele nyheden her: Cyberpunk 2077 i nyhederne i Night City]

Viser 22 svar - 1 til 22 (af 22 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Schalde
    Rusher
    • 914 Indlæg
    Offline

    Performance on console adressed -> everything else

    #2
    Deadmeat
    Rusher
    • 362 Indlæg
    Offline

    Er også rigtigt vild med spillet og er godt i gang med anden gennemspilning. Fedt at de retter videre på tingene, men kunne godt tænke mig at vide hvornår det gratis DLC lander. De store betalings DLC få vi vist desværre først i 2022.

    #3
    ElSenator
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 579 Indlæg
    Offline

    #2, Jeg tror desværre de er langt bagefter grundet corona og hacker-angreb. Jeg er omkring 75% med første gennemspilning, men jeg har lovet mig selv at jeg lægger det på hylden indtil efteråret når diverse QoL ændringer er rullet ud. Ikke at jeg er stødt på store bugs dog, faktisk ganske få.

    #4
    Deadmeat
    Rusher
    • 362 Indlæg
    Offline

    #3: ingen grund til at vente IMO. Spillet kører allerede rigtig fint i nuværende tilstand. Gennemførte første gang omkring slut januar og der var det allerede helt ok med få bugs.

    #5
    StultusX2
    Rusher
    • 2035 Indlæg
    Offline

    Performance on console adressed -> everything else

    Passer den holdning ikke mere til ‘Spillefuglen’ aka Bird of Play? ;-P

    Har på GOG, har fået det til at virke på 1100T, men MANGLER GPU power(GTX970)..og lige der kommer der nok til at gå lidt tid :-/

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    #6
    Cancerman
    Head Rusher
    • 3465 Indlæg
    Offline

    Hvor er vi mht performance på PC?
    Jeg parkerede det efter 10 timer spil, da performancen var alt for ustabil.
    Er det blevet bedre eller er det stadig meget svingende?

    #7
    ElSenator
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 579 Indlæg
    Offline

    #6, Efter de første to patches helt tilbage i december, så kørte det helt stabilt på min PC udover småbugs som mest var visuelle (karakterer der ikke bevæger munden når de snakker og biler der spawner underlige steder lign.).

    Men jeg har også en monster-PC, så det har nok noget at sige.

    #8
    Schalde
    Rusher
    • 914 Indlæg
    Offline

    Performance on console adressed -> everything else

    Passer den holdning ikke mere til ‘Spillefuglen’ aka Bird of Play? ;-P

    Har på GOG, har fået det til at virke på 1100T, men MANGLER GPU power(GTX970)..og lige der kommer der nok til at gå lidt tid :-/

    Mente egentlig bare performance… generelt. Men da det primært er konsollerne der er ramt så nævnte jeg det og da det er der jeg kan game CP. En del PC brugere har også haft crash og problemer med pc versionen.

    #9
    Cancerman
    Head Rusher
    • 3465 Indlæg
    Offline

    #7 Kan dårligt huske hvornår jeg parkerede det.

    Kan bare huske, at min Threadripper og 2080 Super ikke var specielt gode venner med det. Det kørte godt 50% af tiden og de andre 50% var det håbløst.

    Jeg insisterede så også på, at have raytracing slået til, da de simpelthen tilføjede en dimension jeg ikke ville undvære 🙂

    • Dette svar blev ændret 3 år, 9 måneder siden af Cancerman.
    #10
    ElSenator
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 579 Indlæg
    Offline

    #9, Enig. Raytracing gør meget for spillets visuelle side. Det er spillet der har overbevist mig om at det ikke bare er en gimmick. Jeg kører det selv på en 5900x med et 3080. Alt på ultra, inklusive raytracing, og så DLSS i performance selvfølgelig for at banke fps op omkring 60. Buttersmooth på mit rig. Og det ser sindssygt godt ud!

    #11
    Elleve
    Rusher
    • 124 Indlæg
    Offline

    venter utoldmodigt på flere patches så jeg kan kaste mig ud i anden gennemspilning. Brugte cirka 100 timer på den første…

    #12
    Deadmeat
    Rusher
    • 362 Indlæg
    Offline

    #11: smed også 100 timer i første gennemspilning! fed tur hele vejen. Synes dog jeg blev lidt for OP til sidst pga mit Hacker build. Man bliver ren gud til sidst når Ultimate Hacks kommer i spil.

    #13
    Nioxic
    Rusher
    • 414 Indlæg
    Offline

    de justerer politi-spawning når du skyder tilfældige på gaden?

    fint

    de justerer controls i bilen, som skulle gøre styring lettere på en PC (især med lav fps)

    og de justerer det, så du kan få en bil tilbage på vejen, hvis den sidder fast

    er det seriøst de eneste ting?

    wtf

    edit: ok det er bare nogle punkter. resten kommer når patchen lander..

    var lige bekymret et øjeblik der 😀

    • Dette svar blev ændret 3 år, 9 måneder siden af Nioxic.
    #14
    Jacques
    Rusher
    • 554 Indlæg
    Offline

    Her er, hvad jeg kommenterede inde på en YT-video. Før 50 % af det er blevet implementeret, gider jeg ikke spille det igen.

    It’s still not nearly enough to get me back in the game. I still need in no particular order:

    – Access to ALL doors
    – A functioning metro system with actual underground stations
    – A much greater variety in loot
    – A faction system where you have the option of joining a gang and starting gang wars and truces and also do business with gangs
    – Loot that feel genuinely legendary and rare
    – Customizable vehicles
    – Ability to get ‘borged out like Adam Smasher and Maelstrom gangers
    – Ability to work out and gain muscle – maybe even take steroids to end up looking like the Animals
    – Much deeper weapon customization down to a single weapon part
    – Ability to own and control a flying vehicle
    – Ability to be picked up anywhere by Trauma Team
    – Ability to work for Trauma Team as either a pilot or medic
    – Ablity to work as a policeman
    – Abilty to work as a MaxTac agent as either pilot or soldier
    – Functioning enemy AI that doesn’t have the IQ of an acorn
    – MUCH higher detail on NPCs
    – Realistic behaviour among NPCs
    – The feeling of NC becoming truly dangerous at night
    – A much denser population in NC
    – DLCs with actual, meaty stories for Street Kid, Corpo and Nomad where you fight through the ranks to reach the top
    – Destructible environments
    – A hunger, thirst and sleep system
    – Ability to purchase real estate and customize it
    – Working brain dances unrelated to the story
    – Side quest difficulty which scales with you as you level up
    – Randomly generated side quests
    – A way to customize clothing so as not to look like a fucking clown
    – A functioning tattoo system
    – Ability to purchase food from ALL vendors
    – Ability to purchase robots of all kinds to assist in battle
    – Ability to craft MULTIPLE items at a time instead of ONE at a time. Goddamn
    – A crafting system that isn’t so damn clunky and random

    With all this implemented I think it would start to resemble the game that we all expected and hoped for and – quite frankly – was given the impression by CDPR we’d have. Get to work, CDPR.

    Bye with a warmly hugs

    #15
    Deadmeat
    Rusher
    • 362 Indlæg
    Offline

    #14: @jacques det er svært at lave en anden tl;dr: af din liste end at du leder efter et helt andet spil og aldrig kommer til at spille Cyberpunk 2077.

    Vil virkelig opfordre til at prøve at skrue de meget høje og noget urealistiske forventinger ned og give spillet en chance alligevel 🙂 Du snyder dig selv for en rigtig god oplevelse.

    #16
    Jacques
    Rusher
    • 554 Indlæg
    Offline

    #14: @jacques det er svært at lave en anden tl;dr: af din liste end at du leder efter et helt andet spil og aldrig kommer til at spille Cyberpunk 2077.

    Vil virkelig opfordre til at prøve at skrue de meget høje og noget urealistiske forventinger ned og give spillet en chance alligevel 🙂 Du snyder dig selv for en rigtig god oplevelse.

    Jeg skulle måske lige have skrevet, at jeg har lagt 200 timer i spillet 😄 jeg synes, det var rigtigt underholdende! Men jeg var ikke en af dem, der havde fulgt hypen alle de år og måske derfor var jeg indledningsvis positiv. Jo mere jeg dog efterfølgende læste om alt det, der var blevet lovet gennem årene af CDPR, jo mere kunne jeg godt se, at vi ikke engang havde fået et halvt produkt. Det er, selvfølgelig, alt, alt for dårligt. Derfor synes jeg på ingen måde, at mine krav er i overkanten. Det matcher med det, vi var blevet stillet i udsigt af CDPR. Det er vigtigt at være kritisk!

    Med det sagt tænker jeg dog også, at hvis CDPR nogensinde rent faktisk efterkommer alle de krav, er der allerede blevet udviklet et helt andet, nyt spil, der gør alt det og mere til. Der er med garanti RIGTIGT mange udviklere derude, der godt kan se potentialet i at lave det spil, som folk forventede fra CDPR og så simpelthen slå dem af banen med et bedre spil. Det er ikke bare meget sandsynligt – det kommer til at ske 🙂

    Bye with a warmly hugs

    #17
    Deadmeat
    Rusher
    • 362 Indlæg
    Offline

    #16: med tanke på de ressourcer det har taget at lave Cyberpunk 2077 så er jeg også betænkelig ved mulighederne for sådan et spil i fremtiden. Hvem ved, måske Star Citizen bliver til det spil en dag om nogen år. De har da i hvert fald også amibitioner til at putte ALT ind i det spil 😏

    #18
    Schalde
    Rusher
    • 914 Indlæg
    Offline
    #19
    Cancerman
    Head Rusher
    • 3465 Indlæg
    Offline

    #18 Ja, det var ellers ikke så lidt 😀

    #20
    Awesomo4000
    Rusher
    • 12 Indlæg
    Offline

    1.2 er live btw 😛

    #21
    Deadmeat
    Rusher
    • 362 Indlæg
    Offline

    Er vi så efterhånden der hvor spillet burde have været ved launch?

    #22
    ElSenator
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 579 Indlæg
    Offline

    #21, Det kommer nok lidt an på hvilken platform man spiller på og hvad man forventede. Jeg har ikke haft større problemer siden omkring jul og jeg har elsket at spille det.

    Men det har stadig nogle ting jeg håber de fikser, også her efter 1.2.

    – Jeg bruger hold-to-run på shift. Men bevæger man sig sidelæns mens man holder shift nede og derefter fremad igen, så stopper man med at løbe. Så skal man slippe shift og trykke den ned igen. Det er ret irriterende og noget jeg troede var åbenlyst at fikse. Men det er der altså stadig.

    – Når man drøner deruda’ i sit køretøj, så zoomer minimap kortet ikke ud, så når man kører efter “GPS”‘en, så drøner man ofte forbi et sving fordi man ikke kan nå at reagere. Også noget jeg troede de ville have fået fikset.

    – Jeg oplever ofte at telefon-audio ikke har “telefon”-stemme på karaktererne. Og da jeg spillede 30 minutter i dag, mens jeg sad i bil med en karakter, var der både telefon-stemmelyd og inde-i-bilen lyd fra en karakter på samme tid.

    – Flere af mine items i inventory var pludselig blanke uden ikon. Men itemmet er der med navn og stats osv.

    Sååh, der er stadig en del skønhedsfejl. Men som sagt, jeg har nydt spillet alligevel.

Viser 22 svar - 1 til 22 (af 22 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...