GTA V udkom tilbage i 2013. Kort efter blev GTA Online frigivet til spillet, hvor alle kan gÄ amok i Los Santos sammen med og mod alle andre. En af de stÞrste udfordringer er dog nok ventetiden, mens spillet skal indlÊses.
En vaks gamer gik dog ned i kildekoden, og her fandt han ud af, at spillet bĂ„de er dĂ„rligt optimeret, hvor dĂ„rlige CPU’ere bliver flaskehalse. Desuden har spillet ogsĂ„ en funktion, hvor over 63.000 genstande skal kĂžres igennem systemet endnu en gang, hvilket ogsĂ„ fik en optimering i en .dll, som folk kunne smide i deres installationsmappe.
OvenstÄende er mÄske ikke akkurat gengivet, men det krÊver lidt teknisk snilde at forstÄ al denne teknik-lingo (hvilket jeg tydeligvis ikke besidder). En lang historie gÞres derfor kort; en modder nedbragte ventetiden med over 70%, pralede med det, og nu har Rockstar givet ham/hende 10.000 dollars for hans/hendes/dens opdagelse. Muligvis bliver det implementeret i en kommende opdatering; Rockstar kigger i hvert fald pÄ det. ForhÄbentligt rammer det alle platforme.
SĂ„ kan vi alle komme hurtigere ind i GTA Online for blot at forlade det fem minutter senere i ren frustration over alle de snydere, som flyver rundt og sĂžndersmadrer dig med deres angrebshelikoptere.
Forside › Fora › GTA Online implementerer brugeropdagelse
GTA V udkom tilbage i 2013. Kort efter blev GTA Online frigivet til spillet, hvor alle kan gÄ amok i Los Santos sammen med og mod alle andre. En af de
[LĂŠs hele nyheden her: GTA Online implementerer brugeropdagelse]