Spildesign kan gå i mange forskellige retninger. Mange gloede nok, da Minecraft kom frem i sin tid, da den klodsede grafik trodsede det dogme, som id Software, Epic Games og Crytek var bannerførere for op gennem 90’erne og 00’erne. Siden hen har grafikken nærmet sig det fotorealistiske i nogle spil, mens andre dyrker den rå stil i f.eks. nyere boomershooters.
Men nogen gange sker der noget ufrivilligt morsomt, i hvert for dem som ikke har betalt i dyre domme for et nyt spil. Her kommer Mortal Kombat 1 på banen.
Spillet er rigtigt pænt på de nyeste konsoller og PC, men Switch-udgaven savner de samme kræfter, så resultatet er også derefter.
Spørgsmålet er blot; betyder det noget? Kan man se gennem fingrene med den lidt alternative grafik, eller krummer dine tær så gevaldigt, så du bliver nødt til at smide spillet tilbage i hovedet på din forhandler?
Derudover; hvad er det grimmeste spil, som du har spillet? En visuel øjebæ, hvis sådan én eksisterer?
Forside › Fora › Hvor grimt må et spil være?
Det er ikke for sarte sjæle…
[Læs hele nyheden her: Hvor grimt må et spil være?]