Forside › Fora › Off-topic › Hus eller lejlighed – hvad er dine erfaringer? › Svar til: Hus eller lejlighed – hvad er dine erfaringer?
- 3361 Indlæg
Mnjah..fordi #9 og #10 er glimrende; bolden, ikke personen og i nærheden af trådemne?
Men jo! DEAL! Men så SKAL jeg også have lov til, at skrive fornuftigt – en gang i mellem!Fred på Fora ☮
Vi kunne også lege du skriver normalt, hele tiden. Deal? 🙂
Ontopic:
Jeg har boet i hus hele mit liv indtil jeg flyttede hjemmefra. Siden da lejlighed.
Jeg ve dikke. Der er sgu meget man skal holde styr på, når man bor i hus. Have og hus kan drive selv de bedste til vanvid, og afhængig af hvilken type hus man vælger, så skal man også have hænderne skruet korrekt på. Hvis ikke man betaler sig fra det.
Jeg ville gerne bo i hus, da jeg så kunne have mine hunde og lege med dem, men jeg vil helst bo i lejlighed. En hyggelig lille ejerlejlighed, hvor bare kan være mig selv, og små larme lidt for mig selv. Jeg er i forvejen halvdøv, så naboer omkring mig der taler i telefon, hører lidt musik eller støvsuger, det generer mig sgu ikke.
Og så har jeg folk til det grove 🙂
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"