Forside Fora Politik/Samfund Ukraine 2022+ ?

• Dette emne har 937 svar og 57 stemmer, og blev senest opdateret for 21 minuter siden af RabidSquirrelX.
Currently, there are 0 users and 9 guests visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    StultusX2
    Rusher
    • E-peen: 2,043

Tid til noget langt mere interessant end vira.

Jeg er ikke HOK! Jeg er ikke Trine B. MEN, jeg er sgu spændt!

What say ye. Rushers..var Krim 2014 nok for Родина-мать?

..eller er; gasledning ≥ EU?

• Dette emne blev ændret 3 år, 4 måneder siden af StultusX2.
Viser 8 svar - 931 til 938 (af 938 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Stormtrooper
    Rusher
    • E-peen: 249

#927 Gigantisk forskel. NATO er en militæralliance og EU er et handelssamarbejde.

• Dette svar blev ændret 19 timer, 52 minuter siden af Stormtrooper.
    RabidSquirrelX
    Rusher
    • E-peen: 927

Nu var der så meget med usa og producere egne chips.. den dag hvis det sker, at de kommer op på siden af taiwan så er det bye bye med taiwan. Ihvertfald hvis det er med en donald/jd som præsident.

Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 3,800

Det er direkte flovt at se et så magtfuld land som usa ikke har større ønske om retfærdighed og demokrati men bare ønsker at få lukket det hele og få fred, uanset hvad.

Det er fordi, at det ikke er USA som land, men Trump der bare vil kunne sige han har gjort det.

At hans tåbelige medløbere, så bakker op om det er bare endnu mere sørgeligt.

Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,580

Det er direkte flovt at se et så magtfuld land som usa ikke har større ønske om retfærdighed og demokrati men bare ønsker at få lukket det hele og få fred, uanset hvad. Hvis vi viser Rusland og verden generelt at man bare kan tage land med magt så er vi på vej ind i mørk fremtid. Så bliver det næste Taiwan

Trump og hans kumpaner sidder jo på alle de magtfulde poster og spyr deres galde ud, kan ændre love, stoppe ting og jeg ved ikke hvad. Jeg er sikker på, hvis de er smarte nok, så finder de en løsning til at Trump kan sidde fire år mere, efter næste folketingsvalg. Der er allerede scenarier ude, hvor det kan lade sig gøre, men de vil gøre det nemmere, og dermed købe posten, som man jo kan købe alt derovre.

Stormtrooper
    Rusher
    • E-peen: 249

Nu var der så meget med usa og producere egne chips.. den dag hvis det sker, at de kommer op på siden af taiwan så er det bye bye med taiwan. Ihvertfald hvis det er med en donald/jd som præsident.

Helt enig, og i den forstand kan et handelssamarbejde og en militæralliance godt sidestilles, for hvis du samhandler med et andet land, er det ekstremt usandsynligt, at du får lyst til at angribe det.

Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 3,800

»Det får mig til at tænke, at han (Putin, red.) måske ikke ønsker at stoppe krigen, at han bare taler mig efter munden, og måske skal han håndteres på en anden måde gennem banksektoren eller sekundære sanktioner. Alt for mange mennesker dør!!!« skriver Trump.

You think?!
    Han trækker dig rundt ved næsen din store orange idiot.

Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,580

#935: Kan man ikke bare vente på den russiske økonomi tanker, og de går bankerot?

RabidSquirrelX
    Rusher
    • E-peen: 927

#935: Kan man ikke bare vente på den russiske økonomi tanker, og de går bankerot?

Er lige igang med at se denne her:

Viser 8 svar - 931 til 938 (af 938 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...