Forside Fora Politik/Samfund Ukraine 2022+ ?

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    StultusX2
    Rusher
    • E-peen: 2,043

Tid til noget langt mere interessant end vira.

Jeg er ikke HOK! Jeg er ikke Trine B. MEN, jeg er sgu spĂŠndt!

What say ye. Rushers..var Krim 2014 nok for Đ ĐŸĐŽĐžĐœĐ°-ĐŒĐ°Ń‚ŃŒ?

..eller er; gasledning ≄ EU?

• Dette emne blev ĂŠndret 3 Ă„r, 6 mĂ„neder siden af StultusX2.
Viser 30 svar - 931 til 960 (af 964 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Stormtrooper
    Rusher
    • E-peen: 262

#927 Gigantisk forskel. NATO er en militĂŠralliance og EU er et handelssamarbejde.

• Dette svar blev ĂŠndret 1 mĂ„ned, 2 uger siden af Stormtrooper.
    RabidSquirrelX
    Rusher
    • E-peen: 961

Nu var der sÄ meget med usa og producere egne chips.. den dag hvis det sker, at de kommer op pÄ siden af taiwan sÄ er det bye bye med taiwan. Ihvertfald hvis det er med en donald/jd som prÊsident.

Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 3,852

Det er direkte flovt at se et sÄ magtfuld land som usa ikke har stÞrre Þnske om retfÊrdighed og demokrati men bare Þnsker at fÄ lukket det hele og fÄ fred, uanset hvad.

Det er fordi, at det ikke er USA som land, men Trump der bare vil kunne sige han har gjort det.

At hans tÄbelige medlÞbere, sÄ bakker op om det er bare endnu mere sÞrgeligt.

Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,631

Det er direkte flovt at se et sÄ magtfuld land som usa ikke har stÞrre Þnske om retfÊrdighed og demokrati men bare Þnsker at fÄ lukket det hele og fÄ fred, uanset hvad. Hvis vi viser Rusland og verden generelt at man bare kan tage land med magt sÄ er vi pÄ vej ind i mÞrk fremtid. SÄ bliver det nÊste Taiwan

Trump og hans kumpaner sidder jo pÄ alle de magtfulde poster og spyr deres galde ud, kan Êndre love, stoppe ting og jeg ved ikke hvad. Jeg er sikker pÄ, hvis de er smarte nok, sÄ finder de en lÞsning til at Trump kan sidde fire Är mere, efter nÊste folketingsvalg. Der er allerede scenarier ude, hvor det kan lade sig gÞre, men de vil gÞre det nemmere, og dermed kÞbe posten, som man jo kan kÞbe alt derovre.

Stormtrooper
    Rusher

Nu var der sÄ meget med usa og producere egne chips.. den dag hvis det sker, at de kommer op pÄ siden af taiwan sÄ er det bye bye med taiwan. Ihvertfald hvis det er med en donald/jd som prÊsident.

Helt enig, og i den forstand kan et handelssamarbejde og en militÊralliance godt sidestilles, for hvis du samhandler med et andet land, er det ekstremt usandsynligt, at du fÄr lyst til at angribe det.

Cancerman
    Head Rusher

»Det fÄr mig til at tÊnke, at han (Putin, red.) mÄske ikke Þnsker at stoppe krigen, at han bare taler mig efter munden, og mÄske skal han hÄndteres pÄ en anden mÄde gennem banksektoren eller sekundÊre sanktioner. Alt for mange mennesker dÞr!!!« skriver Trump.

You think?!
    Han trĂŠkker dig rundt ved nĂŠsen din store orange idiot.

Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,631

#935: Kan man ikke bare vente pÄ den russiske Þkonomi tanker, og de gÄr bankerot?

RabidSquirrelX
    Rusher

#935: Kan man ikke bare vente pÄ den russiske Þkonomi tanker, og de gÄr bankerot?

Er lige igang med at se denne her:

Stormtrooper
    Rusher

»Det fÄr mig til at tÊnke, at han (Putin, red.) mÄske ikke Þnsker at stoppe krigen, at han bare taler mig efter munden, og mÄske skal han hÄndteres pÄ en anden mÄde gennem banksektoren eller sekundÊre sanktioner. Alt for mange mennesker dÞr!!!« skriver Trump.

You think?!

Han trĂŠkker dig rundt ved nĂŠsen din store orange idiot.

Det er helt enormt spĂŠndende, det der sker i disse timer. Det er helt nye toner fra Trump efter det korte mĂžde med Zelenskyy. Gudskelov for at Vance ikke var med denne gang. Han er fandme endnu vĂŠrre end Trump.

Emilsa
    Rusher
    • E-peen: 1,387

Trump er jo notorisk kendt for at tale hvem fanden han lige har snakket med efter munden.

Stormtrooper
    Rusher

Trump er jo notorisk kendt for at tale hvem fanden han lige har snakket med efter munden.

Hmm, husker du mĂždet med Zelenskyy tilbage i februar?

Jeg siger bare, at det er fĂžrste gang nogensinde, at Trump har udtalt sig kritisk om Putin.

Emilsa
    Rusher
    • E-peen: 1,387

#940 – Er du helt skker pĂ„ det? For jeg synes jeg nu har hĂžrt ham sige noget lignende fĂžr

Anyways det kan da vĂŠre det er ved at gĂ„ op for ham, at Rusland ikke kommer til at ditche Iran og Kina for at buddy op med USA – fordi Rusland ved at USA er historisk upĂ„lidelig og skifter holdning som vinden blĂŠser og bĂ„de kina og iran kan give Rusland mere i et strategisk samarbejde end USA kan og nogensinde kommer til at kunne.

Stormtrooper
    Rusher

#941 Hehe, fair nok; sĂ„ lad mig ĂŠndre det til, at jeg fornemmer et skifte i retorikken 😉

Men ja, vi kan da bare hÄbe pÄ, at det snart gÄr op for ham, at han bliver holdt for nar.

Fisker
    Rusher
    • E-peen: 632
    Cancerman
    Head Rusher

#943 Det er sÄ smukt.

Der er fĂ„ ting der varmer sĂ„ meget som Russiske enheder I brand 😁

Stormtrooper
    Rusher

Det er sÄ fucking fedt, det der.

Cancerman
    Head Rusher

“Ruslands forsvarsministerium beskylder Ukraine for at have foretaget et »terrorangreb«”

Vil du ikke brĂŠnde i helvede – og tag Putin, Peskov og alle de andre svin med.

Nickell
    Moderator
    • E-peen: 2,026

❀

Slava Ukraine!

zybr
    Rusher
    • E-peen: 130

Den operation er sĂ„ vild :O…der er selvfĂžlgelig ikke mange reelle detaljer lige nu og mange rygter, men bare indtil videre lyder det jo son en helt vanvittig operation. Hvad det ikke mĂ„ have tage i tid og kostet i penge at oganisere den. Det har sĂ„ selvfĂžlgelig ogsĂ„ resulteret i et massivt payoff.

RabidSquirrelX
    Rusher

HÄber de har flere af den slags celler tilbage, det var effektivt.
    En fucking god dag for ukraine.

Cancerman
    Head Rusher

Putin skider grĂžnne grise lige nu.

Han er sÄ sygeligt angst, sÄ han sidder med sikkerhed nede i de dybeste bunker lige nu og bliver der indtil krigen er slut. Fucking tÞsedreng.

Lad os hÄbe Ukraine allerede er i gang med nÊste store plan

Awesomo4000
    Rusher
    • E-peen: 20

#950:
    Gal du er dum at hĂžre pĂ„.. du har absolut intet at ha’ dine pĂ„stande i andet end rent personlig had og gĂŠtteri. Og med det sagt, inden du fĂ„r en blodprop, nej jeg kan ikke lide Putin men come on.. Forhold dig nu til virkeligheden engang, hvis du Ăžnskes, at blive taget seriĂžs..

Cancerman
    Head Rusher

Hvem har pisset pĂ„ din sukkermad? đŸ€”

Jeg tror aldrig jeg har pĂ„stĂ„et, at ovenstĂ„ende er sandheden 😂

Men nu er det sÄdan set en offentligt kendt hemmelighed, at Putin er nevÞs for at blive nakket og holder sig i sikkerhed.

PrĂŠcis som han under corona var nĂŠrmest totalt isoleret.

SĂ„ det er ikke bare grebet ud af den blĂ„ luft. 😉

Det lyder mere som om, af det er dig der skal passe pĂ„ ikke og fĂ„ en blodprop. 😉

Awesomo4000
    Rusher
    • E-peen: 20

Hvem har pisset pĂ„ din sukkermad? đŸ€”

Jeg tror aldrig jeg har pĂ„stĂ„et, at ovenstĂ„ende er sandheden 😂

Men nu er det sÄdan set en offentligt kendt hemmelighed, at Putin er nevÞs for at blive nakket og holder sig i sikkerhed.

PrĂŠcis som han under corona var nĂŠrmest totalt isoleret.

SĂ„ det er ikke bare grebet ud af den blĂ„ luft. 😉

Det lyder mere som om, af det er dig der skal passe pĂ„ ikke og fĂ„ en blodprop. 😉

Heeeeeeeeh! PrĂŠcis som han var under corona siger du? Dvs. det samme som alle andre ledere i verden altsĂ„? 😀
    Og godt ord igen! ;P Blodproppen er afvĂŠrget hehe.

• Dette svar blev ĂŠndret 1 uge, 3 dage siden af Awesomo4000.
    Cancerman
    Head Rusher

#953 Putins paranoia var efter sigende endnu vĂŠrre end “almindelige” statsledere.

Jeg tror ogsÄ godt vi kan regne med, at der er skruet op for sikkerheden omkring ham.

Det har virkelig taget dem pĂ„ sengen det angreb – det er fedt 😁

Schalde
    Rusher
    • E-peen: 956

#953 Putins paranoia var efter sigende endnu vĂŠrre end “almindelige” statsledere.

Jeg tror ogsÄ godt vi kan regne med, at der er skruet op for sikkerheden omkring ham.

Det har virkelig taget dem pĂ„ sengen det angreb – det er fedt 😁

Mener ogsĂ„ det var et Ă„rs forberedelse som heldigvis blev en succes. 7mia dollars i fly…. i brand.. lĂŠkkert!!

Fisker
    Rusher
    • E-peen: 632
    Nickell
    Moderator
    • E-peen: 2,026

#956: De burde annoncere de her angreb pĂ„ Krim ugentligt for at sĂŠtte gang i den lokale paranoia… Uanset om de lykkes eller ej, blot for at puste til de lokales frygt…

Cancerman
    Head Rusher
    Birdm
    Rusher
    • E-peen: 183

Krigen begynder langsomt men sikkert at komme til ĂžstersĂžen og danske farvande ligner det
    Rimelig interessant hvor langt man er klar til at gÄ med beslaglÊgning og inspektion af skyggeflÄden, se her

BBCode you used is not allowed.

Rusland krÊnkede feks Estlands luftrum for nyeligt da de ville beskytte et skyggeskib med jagerfly mod et estisk flÄdeskib der ville inspicere et skyggeskib, og inspektionen failede da ogsÄ

Selvom jeg er helt enig i at gÄ hÄrdere til vÊrks, sÄ kommer det da hurtigt til skyderier nu hvis man insistere pÄ inspektioner eller beslaglÊggelser

Viser 30 svar - 931 til 960 (af 964 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...