Forside Fora Medier/Kunst/Kultur Musik Roskilde 2022

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 3,721

Nu er musikprogrammet godt nok det ringeste i mands minde, men er der nogen der skal pÄ Roskilde alligevel?

Viser 12 svar - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    StiX
    Rusher
    • E-peen: 272

Har ikke vÊret pÄ Roskilde siden 2014, tror ikke jeg ville overleve en festival i dag medmindre uden en radikal Êndring af de drukvaner jeg havde den gang ?

Dog synes jeg at kunne genkende at musikprogrammet er det ringeste i mands minde. Synes det var et tilbagevendende problem at det bare blev ringere og ringere

Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,542

Du skal vÊnne dig til at stÄ meget i kÞ i Är. De mangler MANGE frivillige, og de skÊrer pÄ servicen, ikke sikkerheden.

SÄ, kÞb en six pack Þl, og stil dig i kÞ igen bagefter. Du er fÊrdig nÄr du kommer frem

Cancerman
    Head Rusher
    #0 TrÄdstarter

#2 Vi har fadþlsanlég I campen 🙂

Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,542

#2 Vi har fadþlsanlég I campen 🙂

Aaah.. you’re one of those people.

Men, nĂ„r I skal ind og se musik, medmindre du selvfĂžlgelig bare skal sidde i campen og drikke bajere hele tiden 🙂

Cancerman
    Head Rusher
    #0 TrÄdstarter

#4 Jep. 🙂
    Vi er en af dem med bygninger der stĂ„r hele Ă„ret. SĂ„ vi har det hele. TV, bar, fadĂžl, kaffemaskine osv 🙂

Programmet er mega slÞjt, sÄ det er nok begrÊnset hvor meget jeg skal se.

Men ja, kĂžer til mad osv bliver et helvede.

Drixx
    Rusher
    • E-peen: 385

#5 du skal ind og se Tyler the creator – tror det er fedt liveshow, sĂ„ kan du blive blĂŠst igennem med lidt bass ogsĂ„

Cancerman
    Head Rusher
    #0 TrÄdstarter

#6 Jep, der er lige et par stykker der skal ses 🙂

Men bass skal der nok blive nok af. Vi har lige rigget campen til i gĂ„r og der er smĂŠk pĂ„ drengen 🙂

medisterKongen
    Rusher
    • E-peen: 571

Lyder som et vildt setup I kĂžrer med #7. Jeg napper 4 dage i get a tent East.

Hvis man dykker ned i programmet gemmer der sig et par perler, men hovednavnene mangler, de spillede allesammen pÄ Copenhell.

• Dette svar blev ĂŠndret 2 Ă„r, 9 mĂ„neder siden af medisterKongen.
    VxChemical
    Rusher
    • E-peen: 408

Jeg skal afsted for fÞrste gang i 19 Är. Jeg tror det bliver hÄrdt.

Programmet er lidt slÞvt, men jeg satte mig til at hÞre en del af artister her op til, og der er en del at komme efter, bare ikke sÄ mainstream.

Drixx
    Rusher
    • E-peen: 385

Hvis man vil se nogle damer svinge trÊbenet sÄ tag til Megan thee stallion, tror det bliver vildt.

Cancerman
    Head Rusher
    #0 TrÄdstarter

#8 Det er faktisk lidt mindre i Ă„r end det plejer. Mine partners in crime er ikke med i Ă„r. SĂ„ jeg har mĂ„tte lade 5 stk 2*18″ + 8 stk 2*15″ bundkasser blive hjemme pĂ„ lageret 🙁
    Heldigvis har vi fÄet lÊsset godt med lyd i Sports Centeret, nu hvor TÄrnet mÄtte undvÊre en del.

Men kig forbi Dream City.
    SpĂžrg efter Onkel – i kan finde mig i eller omkring ZootĂ„rnet/Brandstationen/Sports Centeret

Cancerman
    Head Rusher
    #0 TrÄdstarter

Og ja. De kunne godt ha brugt et par navne fra Copenhell. 🙁

Viser 12 svar - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...